Esti capabil sa fii fericit?

Sunt momente in viata mea, cand im gasesc scuze. Daca nu e una e alta. Daca nu e alta , e una!

Dar sunt si alte momente din fericire..mai multe in care constientizez ca toate nu sunt decat scuze!

Azi vreau sa-ti spun ceva din proprie experienta! Nu ca am citit in carti, site-uri de dezvoltare personala sau ca asa mi -ar fi spus nu stiu ce trainer . NU.

Azi vreau sa-ti spun din proprie experienta ca daca iti doresti ceva atunci nu mai amana.  Urmeaza niste pasi, concreti:

1.  FIXEAZA OBIECTIVUL.

2 FIXEAZA O DATA LIMITA LA CARE SA-TI ATINGI OBIECTIVUL.

3. IMPARTE  DRUMUL PANA LA ATINGEREA OBIECTIVULUI, IN PASI MICI DAR CONCRETI!

Toate astea noteza-le pe un caiet pe care sa-l observi mai mereu. Sa-l ai mereu la indemana. Deschide-l des. Citeste obiectivele tale. Gandeste-te cat de mult vrei acel lucru, experienta sau job?

Nu mai sta si nu mai visa cu ochii deschisi, ca poate MAINE se va schimba situatia pentru tine!!! Crede-ma pe cuvant ca nimic nu se va schimba daca tu nu faci ceva in sensul asta!

Stii ce se spune nu? Daca repeti aceeasi actiune azi, maine si raspoimaine si te astepti sa obtii rezultate diferite se cheama..cum?  !ah!! da! …prostie!!!

Situatia ta va ramane FIX aceeasi ca si cea din ziua de azi!

AMANAREA SI LIPSA TA DE INCREDERE in tine si in context sunt cei mai puternici dusmani ai tai!

Zilele astea am constientizat un lucru deosebit de interesant!

Cu totii avem capacitatea de a fi fericiti!

Nu toti avem dorinta si puterea de a fi fericiti!

Remarcati un lucru foarte simplu. Cati oameni nefericiti sunt in jurul vostru? Cel putin 80% din ei sunt sunt nefericiti! Aproape ca pot sa garantez asta!

Deci macar 80% din cunoscutii vostri POT fi NEFERICITI!

E destul de usor sa fii nefericit!

ADEVARATA PROVOCARE ESTE SA FII FERICIT!

NU TOTI AU PUTEREA DE A FI FERICITI!

Stii, la mine a inceput in urma cu vreo  15 ani, dintr-o ambitie! Mi-am zis trebuie sa pot! Sunt atatia altii care au reusit! Eu de ce nu as putea?

Si…si dragii mei am reusit! Nu deplin! Sunt om! Am un ego ce se poate simti ranit in diverse situatii! DARRRRRR!!! Exista un mare dar!! La propriu si la figurat!!! Exista constiinta mea ce se ridica deasupra lui si -l ..linisteste! :))

Cred cu toate puterea ca si tu poti! Ca si tu ai un potential imens! ca trebuie sa inlaturi amanarea si sa-ti promiti tie ca TU POTI!

CA TU POTI MAI MULT DECAT CEL CE SE VAITA! CA TU POTI SA-TI DESENEZI PROPRIUL DESTIN! CA NIMENI NU POATE HOTARA PENTRU TINE!

Daca ai sti de cate ori obisnuiam sa spun ca nu pot din cauza parintilor, a contextului..sau pana si din cauza epocii in care m-am nascut! Dar toate scuzele astea le inventa ego-ul meu, pentru a se simti bine si implinit. Pentru a nu suferi.

Stiu ca poti! daca eu am putut, oricine poate!

Diferenta dintre cel ce a reusit in viata (asa cum vede el reusita) si cel care inca plange ca destinul ii este deja conturat, consta in dorinta! in vointa! in cat de mult isi doreste acel lucru!

Avem un potential imens si tind sa cred din ce in ce mai mult, ca de fapt ne e teama de cat de mult si tare am putea straluci,  decat de slabiciunile noastre.

De tine depinde daca -ti vei atinge telul. Sunt atatea exemple de oameni ce doar cu resursa interioara au reusit. E drept ca trebuie sa fii inzestrat si cu ceva inteligenta..altfel nu ai nicio sansa sa vezi macar un pic mai departe..decat pe tine insuti!  (de altfel cel ce nu e dotat cu acel minim de inteligenta nici nu -si pune ..astfel de intrebari).

Voi veni cu exemple concrete din viata mea, ca si dovada! :*

S-ar putea sa-í placa si:

GANDURILE TALE SUNT VIATA TA!

CUM FUNCTIONEAZA CREIERUL TAU

PUNCT OCHIT, PUNCT LOVIT!

12 PRINCIPII FUNDAMENTALE IN FILOZOFIA ZEN

GRIJILE MELE, REALITATE SAU FANTEZIE

DESPRE AFIRMATIILE POZITIVE

14 comments

  1. eu sunt fericita …provocarea pt mine acum e in alta parte🙂 cat am sa-i permit sa intre in viata mea …avand in vedere ca eu ma vad in timp tot singura …sau mai exact eu si piticul meu🙂

  2. Nici nu îţi închipui câtă nevoie aveam să citesc articolul tău. Am nevoie de un imbold. Şi am tot primit imbolduri. Acum am încă o confirmare. Revin cu feedback …🙂🙂🙂

    • vorbele de genul sunt o imbratisare asa dulce pentru mine….
      e foarte dificil sa transmiti o emotie prin simple cuvinte asezate pe o foaie alba..virtuala.Daca ele, cuvintele, reusesc sa sparga macar un pic bariera si sa poata determina in sufletele celor ce au nevoie de un imbold sau orice altceva asemanator..atunci inseamna ca ca tot ce fac si visez sa fac nu e in zadar…..ma bc ca ti-am fost un sprijin. Dar si mai mult ma bc faptul ca oamenii ce mi citesc blogul sunt oameni ce au capacitatea de a privi mai mult decat doar in stg sau dr.
      mult succes Slowaholic!

  3. Mi-am fixat vre-o 12 ani obiectivul de a fi fericit, am pus si termen limita.. Acum am ajuns la concluzia ca sant incapabil sa fiu fericit vreodata… si gata m-am cumintit nu mai am obiective nici termene limita !

    • Ninu, am observat cand a intrat comentariul tau. Si eram sincer foarte curioasa sa observ ce ai scris in el.Acum stiu si voi veni in schimb cu o replica!
      Vreau sa -ti spun ca tu esti un alt exemplu concret de om reusit! DA! Ninu!Tu!!
      mai intai sa ti spun ce cred despre ceea ce ai spus mai sus.E foarte important sa definesti cumva fericirea! Ce ti-ai spus? VReau sa fiu fericit?! si? si dupa ce a urmat? Doar ai repetat in fiecare zi asta timp de 12 ani? Nu cred. Caci daca ai fi facut macar asta, azi cu siguranta ai fi zis sunt macar pe un sfert fericit!
      Apoi : incapabil? Ninu priveste in uma ta..de unde ai plecat si unde ai ajuns?
      Priveste povestile altor persoane poate intr-o sit mai mult sau mai putin asemantoare cu a ta..observa i cum se vaita si se scalda in aceeasi mocirla..sunt dura? viata e si mai dura cu ei pentru ca ei nu au avut vointa ta! aceea de a lupta in fiecare zi pentru o viata mai mult, cu mijloacele ce divinitatea te-a inzestrat. Ninu poti fi fericit si ai atatea motive pentru care sa fii. Stiu e in natura umana ca mereu sa vrea mai mult decat…un strumf sau 10 dupa ce…i a dobandit..DAR Ninu…uite..invata de la Frodo ce inseamna sa te bucuri de clipa. Invata sa fii mai prezent acolo..in momentul asta si atat. Doresti ca viata ta sa fie mai buna, fa ceva in fiecare zi pentru asta…dar in acelasi timp fii prezent azi, acum pentru tine!
      Eu te apreciez si te felicit pentru tot ce ai realizat! De la blog si poezii pana la casuta aia frumoasa in care de curand mosul a venit cu gresie! Persoanal consider ca te regasesti printre cei cu o inteligenta si o constiinta ce te vor ajuta sa evoluezi pe plan material, spiritual sau oricum iti doresti tu. Diferenta dintre tine si altii este doar vointa si capacitatea de a nu renunta…

      • Pentru mine fericirea inseamna mult mai mult decat un blid de supa si 100 de Strumfi…
        Fericirea incepe doar din momentul in care dimineata cand te trezesti privirea ta intilneste privirea iubitei si buzele tele se contopesc cu ale ei… ! De acolo incepe fericirea, de acolo incepe senzatia ca traiesti ca ti-ai implinit menirea…

        Anul acesta o femeie minunata mi-a oferit 2 saptamani de vis, am trait o poveste de dragoste incredibila cu zile si nopti fericite, cu zile si nopti in care am ras si am plans… doua saptamani care au fost cat o viata…dar fericirea nu a fost deplina deoarece stiam ca o voi pierde si ca ea se va reintoarce de unde a venit… si eu voi ramane unde sant…

        Acum tot ce am sant amintirile acelor zile minunate… si totusi nu simt deloc bucuria a ceea ce am avut… simt doar durerea despartirii si a ceea ce am pierdut… Traiesc cu firmituri de fericire cazute de la banchetele altora… ma simt mizerabil… si probabil asta si sant, o persoana disperata care accepta ori ce compromis in schimbul unui zambet, a unui sarut si a unui trup minunat de femeie… Femeie care ma iubeste mai mult pentru ceea ce scriu si gandesc decat pentru ceea ce sant ca fiinta !… Cu siguranta sant un mizerabil din moment ce tot ce am cladit cu truda in 20 de ani cu ajutorul prietenilor as fi in stare sa le las / schimb… pentru caldura unui suflet pereche !

        • 🙂 Normal ca inseamna mai mult decat atat..am dat niste exemple pentru a fi doar amuzanta NInu. Atat.
          e firesc sa insemne mai mult. Nu esti un om banal care sa se multumeasca doar cu satisfacerea unor nevoi primare…Singuratatea..stiu e foarte grea. Poate ca e usor pentru mine sa vb despre fericire…si greu pentru ceilalti sa inteleaga. Dar tu stii ce complex e psihicul uman…sunt persoane in jurul meu Ninu..ce par ca au totul (si bani si prieteni si tot)si cu toate astea nu sunt fericite.
          Fsptul ca tu simti ca ai fi un mizerabil…privit din exterior pot spune ca nu e asa..eu ..si ceilalti nu cred ca ne pierdem timpul a vb cu mizerabili. Insa nu e important ce credem noi, cel mai imp e ce crezi tu si daca tu alegi sa crezi despre tine asta nimeni altcineva nu are cu ce sa te ajute…numai ca gandeste-te …vei putea sa anulezi orice sansa ca o persoana NONmizerabila sa vada in tine tot ce esti tu de fapt,,,,Eu stiu ca e greu..Ninu. NU e usor. Dar asa e facuta lumea asta. Ca lucrurile cele mai bune sa vina din efort si suferinta.Ele ne calesc. si ne pregatesc…Asa ca ..hai capul sus si inima deschisa!!! Eu cred in tine! tu nu?

Lasă un răspuns

