E anotimpul iubirii

decoratiuni-masa-craciun-41Craciunul asta si tot ce aduce el din punct de vedere spiritual, psihologic sau social, trebuie sa recunosc…aduce in primul rand iubirea.

O aduce din ultimile randuri in primele.

Exista multe parti pozitive in toata aceasta treaba, insa ca si anul trecut mi-as dori ca noi toti sa fim exact cum suntem in decembrie tot anul. Asta mi-as dori..dar pana una alta ma bucur din suflet pentru perioada asta, din prezent.

Si mai adaug ceva…

Cu totii ne indreptam atentia in procente de peste 80%..cred..inspre ceilalti..inspre ce sa aduca mosul…cui sa facem o bucurie…E minunat !!!christmas-gifts-09

Insa azi  fac o sugestie !!!!

Inainte de a astepta sa vina mosul poate de la partener, parinti sau prieteni, nu mai asteptati !!!!!

cadou craciunLuati bonusul ala sau o parte din el si mergeti si va achizionati chiar voi insiva mosul! 

Impacheaza cadoul frumos in hartie rosie sau verde……pune-i  fundite…in culori contrastante cu hartia apoi aseaza-l sub brad..E DE LA TINE PENTRU TINE !!! Ce poate fi mai placut?

Tu stii ce vrei cu adevarat. De sa speri ca poate mosul va ghici ce sa-ti aduca?!

cadou craciun maro

cadouri-deosebite-de-craciun-1417070_big

Mie imi plac oamenii cu initiativa, energici! Oamenii care stiu ce vor si obtin!!!

Astfel..printre alte atentii…fii atent si la sufletul tau! Merita cu siguranta !!!

final

7 gânduri despre „E anotimpul iubirii

  1. Pentru mine a fost o bucurie sa impachetez pentru ceilalti. M-am gandit destul la mine! Si mi-am dat seama ca chiar daca nu sunt o extensie a celorlati, starea mea de bine este indubitabil definita de Ei. Egoismul nu-mi face bine. Si ma bucur 🙂

    1. tu , Zeu al Nilului ( 🙂 ) cunosti desigur mai bine proportia de care ai nevoie. M -as fi oprit aici daca nu as fi vazut la final cuvantul egoism…candva credeam si eu la fel. Ca iubirea de sine inseamna egoism..dar in prezent stiu ca iubirea de sine nu face rau nimanui…cel putin asa simt eu..suntem fiinte sociabile si binenteles ca depindem unii de altii si avem nevoie unii de altii…acum stiu doar ca nu pun egal intre cele doua..oricum ar fi… stiu ca chiar si atunci cand hranim un caine ne hranim propriul suflet….cel putin asa inteleg eu acest subiect..:)

  2. În proprorție de peste 80% ne gândim la ceilalți în luna asta, e drept… dar ști anecdota aia când un copil mânca ciocolată de parcă era sfârșitul lumii… și când tocmai era să termine mama lui îl apostrofează: „dar ce faci? mănânci toată ciocolata și la fratele tău nu te gândești?” și copilul îi răspunde băgând ultima bucațică de ciocolată în gură: „ba da, mă gândesc… să nu cumva să vină!” 🙂
    Ne gândim la ceilalți, sigur că ne gândim, pentru că ne-am programat s-o facem… dacă ar fi fost un lucru spontan ar fi durat mai mult și ar fi fost mai intens… așa cum e atunci când ne gândim la noi într-atât de mult încât suntem în stare să ne facem singuri cadouri 😛

    1. inteleg Florin.. problema reala ce mi se pare a o desprinde cumva din discutie..este ca privim prea mult in exterior si prea putin in interior..si asa cum spuneam mai sus..nu pun egal intre cele doua : egoism si iubirea de sine. Atunci cand iubesti….in mod real, autentic si profund…cred ca este imposibil ca ceilalti sa se simta afectati de asta. Poate doar vor invata si ei ca e timpul sa echilibreze balanta, privind si in interior decat doar in exterior..

      1. Problema e tocmai faptul de a se gândi numai și numai la ei (adică spre interior) chiar și atunci când crezi că se gândesc la alții (adică spre exterior)… dovadă e chiar lipsa spontaneității, indice de netăgăduit (pentru mine) al lipsei iubirii.

Lasă un răspuns

