Ce strategii folosesti pentru a te ridica?

Daca vei cauta informatii referitoare la cum sa faci fata stresului sau pur si simplu momentelor de cumpana din viata, vei gasi nenumarate sugestii, sfaturi…recomandari.

Dar….

cand tu te confrunti cu „acea” problema parca tot exteriorul dispare si ramai tu fata in fata cu situatia. Ai fost educat si invatat sa ai asteptari dar acestea nu iti sunt satisfacute in totalitate si vor crea mai mereu cicatrici in sufletul tau.

Cand esti doar tu, fata in fata cu problema ta ce faci?

Cum procedezi sa-ti recapeti echilibrul? Stiu ca nu exista o reteta universal valabila dar mi-ar place sa cunosc concret cat mai multe ..pareri.

Ce spui, mi-o impartasesti pe a ta?child_by_fabiii

3 comments

  1. Eu vorbesc cu Dumnezeu, prin rugaciune. Urmarea unor sfaturi recomandate de anumiti oameni sunt benefice si functioneaza pana la un punct. Dar rugaciunea te aduce la picioarele Creatorului tau, care te cunoaste in profunzime si tot El e in masura sa aduca pace in suflet, si sa-ti daruiasca o directie clara atunci cand nu mai stii incotro s-o apuci!
    Daca am accepta urmatoarele cuvinte ca fiind adevarate, si le-am aplica in propria viata atunci cu siguranta stresul nu si-ar face adapost in noi…” Nu va ingrijorati de nimic ci in orice lucru aduceti cererile voastre la cunostinta lui Dumnezeu cu rugaciuni si cereri cu multumiri. Si pacea lui Dumnezeu care intrece orice pricepere va va pazi inimile si gandurile in Hristos Isus!” Filipeni 4:6,7
    O zi frumoasa:)

  2. citat dintr-un comentariu de-al meu despre Plictiseala sau singuratate: ” Raspunsul meu e simplu. Ceea ce ai citit impreuna cu comentariul meu anterior, sunt de fapt o relatare. Eu relatez! Ca e poveste pentru copii, ca e poezie, undeva in esenta, e o experienta transpusa, o experienta spontana, ca de altfel si felul neprogramat cu care ne ducem in general viata. Adesea suntem un soi neoficial de psihologi, retelete functioneaza doar inainte de a le descoperi; apoi devin metode, carora le lipseste OMUL din care au derivat. Metodele au devenit Structuri solide, omul doar un derivat. Tu ce spui? Functioneaza?”

  3. Oh! Nu-i ușor de spus în câteva cuvinte. Eu sunt într-o perioadă în care mă lupt să-mi adaptez așteptările la realitate. E foarte greu, pentru că de cele mai multe ori înseamnă să renunți complet la a avea orice fel de așteptări. Când este vorba de oameni dragi, de părinți în special, poate fi sfâșietor. Totuși, când reușesc să fac asta, nu mai există dezamăgire, suferință, pentru că ea de fapt izvorăște din diferența dintre așteptările mele și realitate. Atâta este. Atâta pot ei, atâta pot eu. Nu e nici bine, nici rău. Așa este. Trebuie să înțeleg și să accept.

Lasă un răspuns

