Este o zi superba si eu nu o pot vedea!

Mai jos urmariti un filmulet pe care este foarte posibil sa-l mai fi vazut. Circula pe site-urile motivationale. Este de inteles . E un video cu atat de multe mesaje.

Extrage si tu ce vrei sau ce ..ai nevoie..pentru mine e o lectie de viata..de perspectiva.

Si-mi demonstreaza inca odata cat de importante sunt cuvintele. Sunt importante si atingerile, si actiunile, dar cuvintele sunt puntea de legatura intr creierele noastre..si pot face atat de mult bine dar si atat de mult rau. Pot ucide sau pot salva ..vieti!

12 comments

  1. Este foarte emotionant pentru ca ne aduce aminte de unul dintre darurile pe care le avem si ajungem sa il pretuim abia cand il pierdem.
    Atunci cand realizam ca suntem plini de astfel de minuni realizam ca ne trebuie foarte putin pentru a fi fericiti

  2. Era o vreme în care am fost bătut constant la cap să mă uit la un anumit film că cică era foarte bun… eu evident că nu am considerat asta căci nu-l văzusem și credeam despre el că nici nu merită văzut. Într-un sfârșit am ajuns și eu să-l văd și am ajuns la rândul meu să-i bat pe alții la cap să-l vadă. Ideea e că, atâta timp cât nu vezi ceva, ce trebuie văzut ca să poată fi catalogat, nu ești în poziția de a spune dacă e bun, rău, frumos, urât, etc… astfel, ziua nu avea cum să fie frumoasă decât din pct de vedere al celui ce citea, iar dacă era de acord dona niște bănuți…. probabil era într-o zonă cu mulți oameni fericiți… dar după cum spuneai, fiecare să înțeleagă ce vrea. Și cum spune americanu’: „Have a nice day!”🙂

    • cred ca mesajul era de fapt….sau asa l-am perceput eu..indiferent frumoasa sau urata, ziua respectiva nu putea fi vazuta de catre acel om..cred ca acesta e mesajul…si atunci urat sau frumos afara, tot ii dau niste banuti.
      same to you (tot cum zice americanu’!)

Lasă un răspuns

