Cuvinte si iar cuvinte

Despre anul acesta , anul 2013 se aud multe barfe.

Cica ar fi anul transformarii spirituale! Acum nu stiu cat de mult e asa sau altfel. Este posibil. Depinde mult de ceea ce tu vrei sa crezi despre tine si viitorul tau.

Eu aleg sa cred ca 2013 chiar va fi un an revolutionar! 

Dupa cum stiti, am inceput sa-mi notez gandurile pe acest blog indemnadu-va pe voi dar si pe mine sa actionam , sa gandim intr-un fel sau altul.

Anul acesta simt si vreau sa fac mai mult decat simplul vorbit.

Toti vorbim. Ne place sa fim ascultati, dar mai ales sa ne ascultam vorbind. Egoul nostru nu are limite, daca alter-egoul nu i le impune. (egoul este guvernat de frica, alter-ego este guvernat de credinta).  Insa, cand vine timpul faptelor, a actiunii in sine multi se opresc inainte de vreme. Ezita. Frica ii paralizeaza , chiar daca la nivel inconstient.

Un gand de-l lui Paulo Coelho mi-a dat asa un buf…binemeritat…

Nu o data m-am trezit oferind explicatii. In mintea mea imi spuneam ca nu vreau ca partenerul meu de discutie sa nu ma inteleaga complet si exact. De fapt, imi era frica. Imi era frica ca nu m-ar intelege si mai tarziu (sau chiar in acel moment) m-ar putea respinge. Astfel, sub scuza ca vreau sa fiu bine inteleasa, de fapt ego-ul meu actiona. Dorea sa se simta bine. Apreciat. Iubit.

Cine nu vrea sa fie iubit?

Si totusi…

O singura explicatie, daca chiar conteaza pentru noi, consider ca este suficienta. 

Atunci cand ne afundam in explicatii, in rugaminti si altele asemanatoare nu rezolvam situatia. Avem impresia ca cel de langa noi a inteles corect mesajul nostru, dar adevarul este ca el s-a lasat eventual induplecat de insistenta noastra.

Asa de bine zice aici: PAUL COELHO

 

 

 

 

 

 

Astfel ca, da! 2013 se anunta a fi un an grozav pentru mine!

Sunt convinsa ca si pentru tine. Exista doar o singura conditie! 

CHIAR SA ITI DORESTI ASTA!

final

 

6 comments

  1. sa fie anul asta… pe gandul tau… si sa ti se implineasca dorintele..
    cat despre explicatii… cand este vorba de ceva tehnic si de servici… chiar vreau sa se intelega exact ce spun…
    in alte domenii… se poate intelege din privire, ce vreau sa spun… iar su sunt scutit sa mai rostesc cuvinte…

    • in mediul profesional e vital sa se inteleaga perfect mesajul tau, in cel personal daca cei din jurul tau inteleg din privire…inseamna ca sunteti toti niste telepati minunati! ;)) glumesc..oricum ar fi ..telepati sau nu..e minunat ca nu ai nev de cuvinte!

Lasă un răspuns

