Propunere

Dragii mei bloggeri, pentru ca ne cunoastem virtual, unii de cateva luni altii de cativa anisori, m-am gandit sa vin cu o propunere.

Ce ati spune daca in vara asta ne-am cunoaste si fizic cati mai multi dintre noi?

Cum ar fi sa lasam jos masca computerului si sa ne lasam a ne cunoaste intre noi?

Data? O vom stabili impreuna. Personal ma gandesc la lunile iulie sau august 2013.

Locul? Ma gandesc undeva pe la Constanta..pe malul marii, unde la un foc de tabara sa depanam amintiri si planuri de viitor !! Dar, la fel de comun acord ne hotaram.

Va invit a veni cu propuneri si de ce nu sa dati cu subsemnatul daca va doriti sa fiti prezenti!

Eu, de-abia astept sa va cunosc! Voi vreti sa ma cunoasteti?🙂

final

P.S. pe unii dintre voi i-am cunoscut deja si emotia intalnirii a fost UNICA si SPECIALA!

Daca vreti sa fim in numar cat mai mare dati rebblog la acest post !

24 comments

Lasă un răspuns

