Fragment

  • ” Eu sunt explozia din fulgere!
  • Eu sunt durereadin suferintele fizice si mentale!
  • Eu sunt generalul nevazut al tuturor razboaielor!
  • Eu sunt mesagerul anonim al saraciei si foametei!
  • Eu sunt executorul extraordinar al pedepsei cu moartea!
  • Eu sunt cel care aprinde focul dorintelor sexuale!
  • Eu sunt creatorul geloziei, al invidiei si al lacomiei!
  • Eu sunt cel care instiga la frica!
  • Eu sunt geniul care transforma descoperirile marilor oameni de stiinta in arme letale!
  • Eu sunt cel care distruge armonia din toate formele de relationare interpersonala!
  • Eu sunt opusul dreptatii!
  • Eu sunt cel care stapaneste forta imoralitatii!
  • Eu sunt punctul mort al oricarui bine!
  • Eu sunt anxietatea, nesiguranta, superstitia , nebunia!
  • Eu sunt distrugatorul sperantei si al credintei!
  • Eu sunt mentorul tuturor clevetirilor si al scandalului!
  • Eu sunt cel care descurajeaza gandirea libera si independenta!”

fragment dintr-o scriere de-a lui Napoleon Hill

Intr-un post viitor va voi comunica, in cazul in care nu stiti si din ce carte face parte acest fragment. Cartea este fantastica si merita citita de cat mai multi dintre noi.

Voi organiza un concurs si aceasta carte va fi castigata de unul dintre voi, asta in cazul in care sunteti curiosi!

Si acum, intrebarea de final:

Cine credeti ca este acest personaj ce face aceasta ….interesanta marturisire?!

11 comments

  1. Abia astept concursul, sunt tare curioasa. Tocmai am facut o comanda de carti, cred ca imi vin saptamana ce vine si am senzatia ca am inclus si aceasta carte, de vazut sigur am vazut mai multe scrise de Napoleon Hill, nu stiu sigur daca am inclus-o chiar pe asta. Ramane sa aflu🙂

    • vai Lady!! deci am citit primul tau raspuns. N-am observat nicio grseala , ca sa vezi ca se dovedeste inca odata ca , creierulnostru citeste fraza si nu cuvintele :))).apoi, am citit al doilea raspuns cu „corectia” si zic
      ” vai!!am gresit undeva?! ” si ma duc recitesc tot textul meu! :))) odata si inca odata! apoi ma prind! !!!la ce te-ai referit de fapt! =)))
      graba asta a mea!!🙂

Lasă un răspuns

