Eu si restul lumii

Imaginea aceasta mi-a adus aminte de copilaria mea, cand imi doream si simteam sa fiu altfel. Sa ma identific… din multime.

personalitate autentica plicitseala

Si bine am facut! Si zic asta fara a-mi dori sa ma arat  aroganta.

Cu totii ne dorim dorim sa fim speciali, sa fim iubiti si apreciati pentru ceea ce este unic in noi..

Avem foarte multe in comun, dar continui sa cred azi, ca si atunci, ca pot fi extraordinara!

Vreau sa cred si nu numai ca eu cred, dar stiu ca asa e. Ca si tu esti extraordinar! Ca si tu ai un talent, unic si special, chiar daca poate fi incadrat intr-o  categorie.

Priveste imaginea de mai sus.  Cum arata?

Iti place?

Taie bucata in care fetita sta cu capul in jos. Cum mai este imaginea? Iti mai place la fel de mult?

Personal, consider ca fetita cu „cracii in sus” face deliciul acestei fotografii. Si asta pentru ca a indraznit sa faca ceva diferit fata de colegele ei!

Astfel ca va incurajez sa va urmati cu curaj visurile!

Sa perseverati indiferent de ceea ce va comunica cei din jur, direct sau indirect!

Secretul echilibrului si al armoniei, e in creierul tau!

Mult succes!

final

12 comments

  1. Ce-mi place fetita aia! :)) Cred ca fiecare ar trebui sa acceptam cine suntem, sa ne iubim in sensul sa ne fie drag de noi insine. Te apreciez pt tot ce scrii, ma ajuta mult. Te iubesc, mult succes si curaj in continuare!

    • 🙂 sunt asa miscata de comentariul tau..satisfactia ce o am atunci cand simt ca pot sustine in vreun fel mai mic sau mai mare oamenii din jurul meu nu se compara cu nicio alta satisfactie materiala. ti am citit blogul.oamenii ca tine fac o lume mai buna si ma bc ca „te-am intalnit” . ..esti o „oglinda” tare frumoasa!

  2. gata… de azi ma apuc sa invat mersul in maini…
    :P)
    desi… mersul taras pe burta, este mai comod…
    oricum… mi se pare dificil sa poti fi normal intr-o lume anormala…
    si iarasi imi revine in minte… nebunul lui Minulescu… pai… daca toti sunt asa… si doar eu altfel… atunci… ce insemna normal si ce, anormal?

  3. Secretul echilibrului și armoniei n-are treabă cu creierul nimănui… poate mai degrabă cu mintea și inima deopotrivă🙂 … nu uita că poate o să-ți treacă ție prin minte să stai ca fetița din imagine, dar îți trebuie curaj și spontaneitate ca să pui în practică😉

    • mintea si inima sunt doua fete ale aceleasi monede .una fara alta nu se poate. de data asta chiar nu m-am referit doar la ratiune sau doar la emotie. evident ca sunt doua parti a unui concept ce nu poate exista decat in forma asta..emotie si ratiune..ratiune si emotie. creierul controleaza inima si inima controleaza creierul…asa ca…stiu ca nu e vb daca am sau nu cele enumerate, dar ca idee le am pe amandoua.in doze un pic cam mari poate..sau depinde..cu ce le compari..;))

Lasă un răspuns

