Interviu cu Diavolul

Fragment din cartea Secretul libertatii.Diavolul pacalit :

„N.H. :Am descoperit codul secret prin care va pot afla gandurile.

Am venit sa va pun niste intrebari foarte simple. Sunteti pregatit pentru interviu?

D.: Da, sunt pregatit, dar trebuie sa va adresati cu mult respect. Pe parcursul interviului va rog sa va adresati cu „Majestatea voastra”.

N.H.: Cu ce drept pretindeti asemenea respect regal?

D.: Ar trebui sa stiti ca eu controlez 98% dintre oamenii lumii dvs. Nu credeti ca acest lucru imi ofera dreptul de a purta un titlul regal?

N.H.: Aveti dovezi care va sustin afirmatia?

D.: Da. O multime.

N.H.: In ce conta dovada dvs?

D.: In multe lucruri. Daca doriti raspunsuri, va veti adresa cu „Majestatea Voastra”. Unele lucruri le veti intelege; altele nu. Ca sa-mi intelegeti punctul de vedere ma voi descrie si voi corecta parerile pe care le au oamenii despre mine si locul unde  ma aflu.

N.H.: Aceasta este o idee buna, Majestatea Voastra. Incepeti prin a-mi spune unde traiti. Apoi descrieti-va aspectul fizic.

D.: Aspectul meu fizic? De ce, dragul meu domn pamantean, eu nu am corp fizic. M-as simti infirm cu o asemenea povara precum cele in care traiti voi, fiintele pamantene. Sunt  alcatuit din energie negativa si traiesc in mintile oamenilor care se tem de mine. De asemenea, ocup o jumatate din fiecare atom al materiei fizice si fiecare unitate a energiei mentale si fizice. Poate imi veti intelege mai bine natura, daca va spun ca sunt partea negativa a atomului.

N.H.: Oh, inteleg ce vreti sa sustineti. Sustineti ca, daca nu ati fi dvs., nu ar exista lume, stele, electroni, atomi, fiinte umane, nimic. Este corect?

D. : Complet adevarat.

(…………………)

N.H.: Deci sustineti ca impartiti universul cu Dzeu. Asta sustineti?

D.:Nu sustin; este de fapt, chiar adevarul.

(………………..)

N.H.: Cum preluati controlul asupra minitilor oamenilor?

D.: Oh, foarte usor: numai ce patrund in mintea lor ca si ocup spatiul neutilizat al creierului oamenilor. Imi plantez semintele gandurilor negative in mintile lor, pentru a prelua si controla spatiul!

(………………..)

N.H.: Care din cele sase temeri va ajuta cel mai des, Majestate?

D.: Prima si ultima – saracia si moartea! Cu diferite ocazii, tin lumea in gheare prin una sau alta dintre ambele temeri. Plantez aceste temeri in mintile oamenilor cu asa o dexteritate, incat ei cred ca sunt acolo propriile creatii. Ii fac sa creada ca ma aflu dincolo de poarta vietii de apoi, asteptand sa ii revendic dupa moarte printr-o pedeapsa eterna. Binenteles ca nu pot pedepsi pe nimeni, pedeapsa exista doar in mintea  acelei persoane si se manifesta  prin frica – dar frica de un lucru care nu exista  este la fel de utila pentru mine ca si cea de un lucru care exista. Toate formele de teama extind spatiul pe care il ocup in mintea oamenilor” 

Continuarea in cartea ce este oferita drept  premiu in concursul „Castiga o carte fabuloasa Secretul Libertatii. Diavolul pacalit.”

Data limita inscriere in concurs 17-12-2013 inclusiv.

concurs personalitate autentica

2 comments

Lasă un răspuns

