Cand ai fost atent ultima data la viata ta?

Se intampla des..sau mai putin des sa pierzi echilibrul!echilibru-in-contrast

Alergi prin viata si alergi-iei decizii-faci alegeri, actionezi asa cum altii si-ar dori, actionezi asa cum crezi sau banuiesti ca ti-ai dori…de fapt se intampla sa fii atat de confuz ca nici  nu mai stii..cine esti tu de fapt?

Cativa dinte voi, cunoasteti traiectoria calatoriei mele din articolul de aici (pentru cei care sunt noi si doriti parola, mi-o puteti solicita la email: personalitateautentica@gmail.com). Nu am avut parte de experiente iesite din comun, care sa starneasca compasiunea dar nici nu a fost viata extraordinar de darnica cu mine. Au fost experiente  firesti cu care multi dintre noi ne confruntam. Insa acele experiente au creat omul de azi.

Acele experiente m-au invatat sa fiu prezenta in viata mea si mai putin a altora. Sa fiu AICI si ACUM!

Imi aduc aminte cu o usoara strangere de inima cum nevoia de a fi perfecta si  de a controla fiecare aspect al vietii mele mi-a mancat sufletul la propriu. Nu am scapat complet de aceasta nevoie , insa ma straduiesc sa ma inteleg, sa ma accept si sa ma iubesc in fiecare zi mai mult decat am facut-o ieri.

VIATA mi s-a aratat printr-o  fereastra atat de diferita fata de pana atunci.fereastra

Iubeam si atunci, iubesc si acum!

Ma confruntam cu momente de tristete si atunci, ma mai confrunt si acum!

Eram fericita si atunci si sunt fericita si acum.

INSA, diferenta dintre atunci si acum este felul in care erau intelese emotiile si experientele ce ma traversau!la-fereastra1

Atunci eram focusata mai mult pe trecut si viitor si mult prea putin pe momentul prezent. Sufeream atunci cand lucrurile nu ieseau asa cum mi-as fi dorit sau cand pur si simplu faceam o alegere ce nu-mi aducea rezultatele dorite.

Dar ATUNCI nu eram atenta la viata mea! Atunci eram atenta la vietile altora. La ce simt ei, ce spun ei, ce gandesc ei, ce fac ei…

Au fost momente decisive cand am hotarat ca viata mea sa devina o prioritate. Sa traiesc liber fara a mai da explicatii.

Stiu ca-mi vei spune ca tu ai probleme, ca in ceea ce te priveste exista un context diferit si foarte posibil care nu a fost construit de tine ci pur si simplu te-ai nascut in el…Te cred si te inteleg. Dar nimic pe lumea asta nu ma va convinge ca nu ai de ales. Pana si faptul ca alegi sa ramai intr-un context ce nu te avantajeaza este o alegere.

viata

Imi doresc din suflet,  sa intelegi ca macar in proportie de 70%,  TU iti hotarasti drumul in viata!

Ca in tine exista un potential energetic fantastic!

Si crede-ma! Nu este un cliseu!!

Vreau sa vezi si tu, cum atentia ta pentru clipa de acum iti va schimba total existenta!

Prezenta ta in ACUM, fara a -ti mai face griji pentru ATUNCI (fie ca faci referire la trecut sau viitor). Sa intelegi cum energia ta pozitiva va atrage alte energii pozitive!

Viata mea s-a schimbat fundamental…..daca vrei iti pot povesti pe larg…poate ceva petrecut acolo, iti va da imboldul necesar pentru a face o schimbare in viata ta. ..Asta daca crezi ca e nevoie!

Pana data viitoare…sa ai fericire..si armonie..si mai ales echilibru!

live in the moment ornate_1_md

final

4 comments

  1. Ce cuvinte frumoase! Mersi pentru comentarii, au intrat in spam si nu le vazusem🙂 Esti deosebita, si asa cum ai spus si tu despre mine, si eu ma regasesc in gandurile tale. Cand citesc ce scrii, e ca si cum as gandi eu🙂 Ce darnica e viata asta! Iti scoate in cale exact oamenii de care ai nevoie ca sa reusesti sa schimbi ceva. Si stiu ca o sa reusim impreuna! Multa Iubireeee si multe imbratisari, de Valentay’s Day :* Love,
    Diana

    • da, Diana. Universul asta e fantastic. iar in noi, exista un potential extraordinar! stiu ca pot parea cuvinte mari pentru multi, dar este adevarul…adevarul meu..
      viata e darnica, daca stii ce sa ii ceri. daca iti cunosti cu adevarat valorile si tii la ele! si da!putem schimba ceva! poate nu lumea toata..nu intr-o viata de om…dar…schimbandu-ne pe noi..(azi unul, maine altul)..schimbam lumea..:D
      Multa iubire si tie Diana! >:D<

Lasă un răspuns

