Despre voturile pentru articolele participante la concurs

Dragii mei, pentru ca va apreciez implicarea si pentru ca imi doresc ca „jurizarea” sa fie cat mai transparenta, vreau sa va amintesc de cele 50 de procente care vor hotara castigatorul. Pentru ca numarul de like-uri ce le-ati putea acumula mi se pare usor subiectiv, propun ca doritorii sa voteze direct participantul favorit.

In postul acesta inscriu toate articolele participante si tot aici pot fi inregistrate voturi, unde cititorul poate posta un comentariu prin care sa noteze articolul favorit.

Astfel, puteti scrie un articol unde sa comunicati si acest lucru, cu link catre. Caci din ce-am citit eu in articolele voastre nu ati facut referire si la faptul ca puteti fi votati.

Felicitari celor inscrisi si spor la strans voturi!

concurs personalitate autentica

 

final

Lasă un răspuns

