Fii atent!

Aminteste-ti mereu…

Vegheaza asupra gandurilor tale; ele vor deveni cuvinte.

Vegheaza asupra cuvintelor tale; vor deveni fapte.

Vegheaza asupra faptelor tale, vor deveni obiceiuri.

Vegheaza asupra obiceiurilor tale, vor deveni un caracter.

Vegheaza asupra caracterului tau; va deveni destinul tau.

P.S. Nu cunosc autorul acestor fraze atat de intelepte, insa sursalor  este google. In una dintre cautarile mele, le-am gasit si mi-au atras atentia. Mi-am dorit sa le impartasesc cu tine!

final

One comment

  1. Atat de adevarat!
    Am gasit doi autori care semneaza aceste ganduri pline de intelepciune si seamana izbitor intre ele, cred totusi ca autorul adevarat este altcineva…
    Important este noi sa luam aminte la ele!
    „Ai grijă la gândurile tale, căci vor deveni cuvinte. Ai grijă la cuvintele tale, căci devin acţiuni. Ai grijă la acţiunile tale, căci devin obiceiuri. Ai grijă la obiceiurile tale, căci devin caracterul tău. Ai grijă la caracterul tău, căci devine destinul tău. citat din Patrick Overton”

    „Ai grija ce gandesti, gandurile tale devin cuvinte. Ai grija ce spui, cuvintele devin actiuni. Ai grija ce faci, atiunile devin obiceiuri. Ai grija ce obisnuiesti sa faci, obisnuintele devin caracter. Analizeaza-ti caracterul, iti devine destin. citat din Frank Outlaw ”

    O zi minunata iti doresc, Ionela si-o primavara foarte frumoasa! 🙂

Lasă un răspuns

