Concluzii concurs

A trecut ceva timp de la momentul initierii concursului in care castigatorul acestuia, isi putea imbogati biblioteca cu o carte extraordinara (zic eu!) Secretul Libertatii. Diavolul Pacalit.

Din cauza lipsei de participanti, am prelungit perioada de desfasurare de cateva ori. Nici nu mai stiu de cate ori..

Una din regulile  concursului era  ~Castigatorul va fi validat, cu conditia sa fie inscrise in concurs minim 10 articole.~

De ce am pus aceasta regula?

Pentru ca mi-am dorit ca cel ce va castiga sa fie ales in mod cat mai transparent posibil si mai ales ca departajarea sa fie  efectuata din cat mai multe articole, pentru ca astfel exista sansa ca ideile descrise acolo sa fie cat mai diferite, complexe si autentice.

Am amanat raspunsul ceva timp, pentru ca am oscilat intre a ignora  aceasta regula sau a tine cont  de ea.

Am hotarat totusi sa nu ignor aceasta regula a concursului din 2 motive:

1) In acelasi mod as fi putut ignora oricare alta regula.

si

2) Am considerat ca participantii nu au avut sanse egale  la votarea articolelor postate in legatura cu acest concurs. Unii s-au inscris mai devreme in concurs, altii mai tarziu, deja perioada de vot fiind diferita pentru cei inscrisi.

Sunt convinsa ca decizia mea va starni discutii pro sau contra, insa mi le asum. Aceasta carte pe care am pus-o in joc, desi oricine si-o poate cumpara caci nu este scumpa deloc , in jur de vreo 20 lei, este extrem de pretioasa. Nu ca valoare materiala, ci ca valoare spirituala pentru toate informatiile ce se regasesc in ea. A fost un joc, pe care mi-am  dorit sa-l joc corect pana la capat.

Multumesc celor 7 bloggeri pentru participare. Poate data viitoare „vom”avea mai mult succes.final

4 comments

  1. Hey🙂 Eu am lipsiti ca fiul rătăcitor, insă titlul cărții deja m-a făcut curios. Dacă ajung să o citesc și îmi aduc aminte unde am auzit de ea, promit să revin cu o părere🙂

    • de-abia astept..
      indiferent cum vei intelege cartea asta, merita sa o citesti..
      de fapt modul fiecaruia de intelegere, depinde f mult de experientele prin care acest fiecare a trecut si felul in care le -a inteles si procesat…

  2. Dacă eram al 7-lea înscris, erau sigur 10… așa, fiind al 4-lea, au fost doar 7🙂 … bine am zis eu că trebuia să mai aștept… mno nu-i bai, poate data viitoare o să am mai multă răbdare🙂

Lasă un răspuns

