Despre natura umana

In timp ce-mi savuram cafeaua de dimineata si ma bucuram de soarele de-afara, navigam pe internet.

Ochii mi-au cazut pe fotografia de mai jos…..

human schelet body

……….

……………………

………………………..

………………………..

.

………

……

…………..

…………………

!!!!!!!

In prima faza am trecut-o cu vederea, ulterior m-am intors catre ea…

De cate ori nu ni se intampla tuturor sa fim prea obisnuiti cu imaginile de genul. Sa fim satui, sa fim plicitisiti…ca in final..sa nu ne mai intereseze.

Imagini de genul gasesti peste tot pe internet…Sunt atat de multe incat deja a devenit o banalitate sa le observi.

Da. O vezi..o privesti cateva secunde si treci mai departe. Eventual dai si un like daca tot scrie acolo undeva..ca daca-l oferi se duce 1 euro sau ceva de genul catre oamenii care se afla in situatii asemanatoare….

M-a miscat atat de mult imaginea de mai sus, insa nu vreau sa va vorbesc voua despre cat de impresionata am fost eu. Si nici despre modul in care am putea ajuta.

Insa as vrea sa va vorbesc despre bogatia de care noi avem parte…

Vor fi carcotasi poate, ce vor spune: da! dar depinde cu cine te compari…

Este adevarat si asta. Dar la fel de adevarat este ca indiferent pe ce prag al evolutiei materiale sau personale te afli, intotdeauna va exista macar un altul care va fi mai bogat sau mai putin bogat, mai frumos sau mai putin frumos, mai intelept sau mai putin intelept decat TINE !

Si revenind la subiect, priveste imaginea asta si gandeste-te la cate ai tu!

Poate iti doresti ultimii adidasii de fita si mai, mai…ca dai in depresie ca trebuie sa mai astepti pana ti-i vei lua…Sau nu stiu ..alege orice alt exemplu…

Insa sunt fiinte pe lumea asta care nu au nici macar minimul necesar pentru dezvoltarea unui corp..cat de cat armonios si sanatos. Despre dragoste…..despre echilibru interior..nici nu mai vorbesc. Caci e clar ca nici macar nu stiu ce -i ala, atata vreme cat foamea le  roade stomacul. Nu au timp sase gandeasca  la dragoste…la soare si la luna….

Intelegi cat de mult ai tu?

Intelegi cat de norocos esti!? Ca ai prieteni, ca ai o familie, ca ai un job sau chiar o afacere, ca ai sansa de a privi cerul cu stomacul plin, ca ai sansa de a te bucura de flori, de iarba..sa calci cu talpile  in primele firicile de iarba..

Daca nu vei intelege cat de bogat esti si cat de mult gresesti cand faci pe victima si arati mereu cu degetul spre altii pentru asta..atunci te condamni singur la o vesnica tristete sufleteasca…

Priveste inca odata imaginea de mai sus! Si aminteste-ti cat de norocos esti!

11 comments

  1. Imi place materialul. Sa stii ca eu exact la asta ma gandesc cand incep sa cad in cealalta extrema. Ma gandesc cateodata ca eu nu imi permit anumite lucruri din varii motive si tind a ma compara cu cei care au mai mult decat mine. Imediat imi vin in minte o multitudine de situatii pe care le-am vazut, cu oameni vai de capul lor; atunci imi arat recunostinta pentru toate lucrurile minunate de care am parte zi de zi (si nu sunt putine). Da depinde cu cine te compari dar cand vezi si ce este in spatele tau, cati oameni cu adevarat necajiti sunt, atunci revii cu picioarele pe pamant. Iti multumesc pentru material.

  2. Cred că mă îndemni la spăşire, la automulţumire atunci când sunt pus în faţa unei asemenea situaţii,sau caz de sărăcie totală.Mi-a plăcut ideea ta, cu:,, depinde cu cine te compari”.Nu sunt de acord cu aceasta deoarece umanitatea a ajuns la un grad înalt de dezvoltare şi civilizaţie cu apă caldă automobil sau trei mese pe zi asigurate de hypermarket-uri, datorită educaţiei,a progresului ştiinţei şi nu în ultimul rând al muncii pe care fiecare om o prestează pentru a avea aceste ,,delicii”.Şi acum, părerea mea despre cazurile în care unii oameni sunt săraci şi mor de foame; exceptând cazurile rare când oamenii din rea voinţă nu se educă şi nu muncesc,cred că o cauză majoră este rapacitatea unor indivizi din societate(patroni, politicieni)foarte bogaţi care nu ţin cont de faptul că au ajuns şi-şi menţin bogăţia tocmai prin munca altor oameni pe care-i foloseşte ca sclavi şi nu-şi împart cu aceştia profiturile în mod corect şi cinstit.Şi atunci este normal că vine într-o ţară o companie care îi plăteşte pe angajaţi cu bani mărunţi şi le mai duce aproape pe gratis şi resursele naturale, aur, petrol , gaze etc., iar populaţia moare de foame sub privirile nepăsătoare ale conducătorilor acelei ţări.

    • subiectul pe care tu il dezvolti este deosebit de profund si deseori supus comentariilor, parerilor de tot felul…apreciez remarca ta.sunt convinsa ca foarte multi ti-o impartasesc. Dar din pacate singurii pe care ii putem schimba..suntem noi insine..Odata cu aceasta schimbare, poate veni si schimbarea per ansamblu.. sa nu uitam ca suntem ceea ce mancam, asa cum suntem ceea ce gandim…

  3. Bravo! Ai pus punctul pe i! Şi eu zic la fel, mereu şi mereu! Nimeni nu spune că nu trebuie să-ţi doreşti mai mult şi mai bine, dar nu dispreţui ce ai acum, pentru că oricând se poate şi mai rău!

    • Noi înşine putem remarca, observa sau critica oricât dorim noi şi niciodată nu vom fi băgaţi în seamă.De vreme ce ne lăsăm conduşi în felul acesta,eu am obiceiul să spun că suntem o gloată fricoasă care are neapărat nevoie de un conducător, iar fără acesta nu avem nici cea mai mică şansă.

      • nu sunt fericita sa te aprob ..insa din pacate (sau nu!?cine stie!?) asa este. Suntem ..o gloata…..Daca avem sau nu nevoie de un lider..mm..cam orice specie are liderul ei. Este posibil ca natura sa stie mai bine ce face. Dar din nefericire, de unii singuri suntem un adevarat haos…incoerenti, nehotarati, fricosi….fara curajul de a ne asuma propriile actiuni si mai ales fara curajul de a face mai mult decat simplu ”a dori” sa ne traim vietile in mod autentic. Sau mai bine zis suntem..si asta.
        In fiinta umana natura a pus totul in echilibru.Si intunericul si lumina. Dar i a dat acesteti minunate fiinte si liberul arbitru. Si de multe ori acest liber arbitru este cam nepriceput, nestiind sa tina armonia ….in echilibru..

Lasă un răspuns

