Te imbratisez

„Diferenta este in interior.Inainte faceam totul in somn, acum fac totul constient. Aceasta este diferenta. Activitatile sunt aceleasi, dar eu nu mai sunt acelasi. Lumea este aceeasi, insa eu nu mai sunt acelasi. Iar pentru ca nu mai sunt acelasi, nici lumea nu mai e aceeasi pentru mine.” (CONSTIENTIZAREA. Cheia pentru a trai in armonie, OSHO).
Eu nu am atins iluminarea..si nici nu stiu daca o voi atinge vreodata…insa ce este cert, e…ca LUMEA MEA s-a schimbat din momentul in care EU m-am schimbat….
Si ce e mai minunat este ca imi place…lumea mea.
Iti doresc ca sarbatorile pascale sa te gaseasca linistit si sa-ti aduca armonia pe care o doresti…te imbratisez prieten drag…fie ca esti tu..doar virtual..:)

14 comments

  1. Mi-am dat seama ca nu am reusit mereu sa fiu autentica. Si este ok asta. Este ok, accept acest lucru si asta ma ajuta sa realizez ca as putea sa fiu mai autentica. Sa fiu eu asa cum sunt, sa ma exprim asa cum simt. Sa fiu constienta de tot ceea ce sunt. Mi-am dat seama ca s-a intamplat sa ma las influentata de pareri exterioare sau sa tin cont intr-un mod obsesiv de parerile celor din jur, de genul : Oare ce crede despre mine, oare am facut bine… ? ».

  2. Mulțumesc, draga mea. Asemenea și ție! Apropos de fericire, schimbare și de trezire din somn, nu știu dacă ai citit ‘Baraca’ de Wm. Paul Young. Dacă nu ai citit-o, e musai. O poți găsi online, la editura Kerigma. Dacă ai citi-o, nu mă mir deloc atunci când spui că îți place viața ta, deși există și miloane de alte motive pentru asta🙂 Te îmbrățișez. Anca

  3. Si eu te imbratisez cu drag, draga mea prietena virtuala, si iti multumesc din inima pentru imbratisarea ta sincera, nimic pe lume nu este mai valoros decat o imbratisare a unui prieten drag… fie el si virtual !❤

Lasă un răspuns

