Libertatea. Cum o obtinem.

Am inceput a construi acest blog tocmai din dorinta de a promova libertatea si autenticitate individului.

Am vorbit in diverse articole despre cum inteleg si simt eu libertatea.

Nu voi scrie prea mult, din nou, despre asta.

Siteul www.treziredivina.wordpress.com mi-a adus aminte de scopul blogului meu. Si de inceputurile mele in ale dezvoltarii personale si spirituale.  Poate e mult spus..poate putin. Nu stiu. Dar ce stiu sigur e ca  dorinta de a fi libera si autentica, m-a adus mai aproape de mine, de fiinta mea, de omul din mine, de divinitatea din mine…

Stiu ca ziua in care am mers la biblioteca si am luat prima carte de dezvoltare personala in palme, a fost una binecuvantata. Mai multe despre mine poti gasi aici (parola mi-o poti solicita pe mail personalitateautentica@gmail.com).

Libertatea!

Poate fi perceputa de fiecare in parte intr-un fel sau altul. Dar cred cu tarie ca exista totusi un anumit tip de libertate pe care cu totii il stim, il simtim..dar nu stiu sigur daca il si atingem..cu totii, vreodata.

Ce este libertatea?

Este adevarul!

Ce este adevarul?

Este fiinta ta nealterata, de bombele psihologice lansate azi dar si in trecut.

Libertatea despre care vorbesc vine intotdeauna din interior, si nu depinde de reguli sau legi din exterior.

Poate fi ea atinsa?

DA ! Chiar cred ca poate fi atinsa.

Cum poate fi atinsa? Fiecare poate gasi propria cale.

Calea mea a fost si este ca neincetat sa raman alaturi de mine, sa fiu onesta cu nevoile si dorintele mele, sa fiu cinstita cu mine si cu ceilalti. Sa ma respect si sa ma iubesc asa cum sunt.

Calea mea a fost si este iubirea. Nu este legata de nicio religie din trecut sau prezent.

Iubesc, nu pentru ca mi-e teama de vesnicul tartar, dar iubesc pentru ca am invatat sa nu mai am asteptari de la Dumnezeu sau Univers.  Iubesc lumea in care traiesc, pentru ca ca am inteles ca e singura cale, care imi va aduce pacea si armonia interioara. Frica, nu o va aduce niciodata!

Si..mai iubesc pentru ca e contagios. ..iubirea e contagioasa.

De fapt iubirea, profunda si autentica este libertatea.

Insa, in final….ce este iubirea..pentru fiecare dintre noi..?!

final

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA:

Libertatea si ce inseamna ea.

Sistemul educational din Romania

Libertate. Cum putem fi liberi?

Din nou despre libertate.

 

Sursa foto: google

17 comments

  1. imi e draga tematica asta… a libertatii…
    si… pentru ca… sensul termenului a degenerat… dandui-se intelesul ca… libertatea insemna sa facem si sa avem tot ce dorim si atat… obisnuiesc sa spun… referindu-ma la libertate… „libertate inteligenta”… adica… acea libertate de la inceput… nepervertita… care o percep tocmai prin a nu dori sa fac nimic altceva decat ce este frumos… benefic… fara sa deranjez in vre-un fel, libertatea celui de langa mine…
    despre iubire… sunt prea multe de spus… si niciodata nu vom finaliza subiectul…
    dar…oricat as spuna… nu as zice ca… „iubesc pentru ca am invatat sa nu mai am asteptari de la Dumnezeu sau Univers. ” ci… iubesc petru ca nu pot altfel…
    dumnezeu este iubire… deci iubire fara dumenzeu nu este posibil…
    iar prin iubire inteleg… daruire neconditinata…

    • da frumos spus.si pot exista diverse interpretari..oricum pe scurt si la obiect intr-adevar libertatea este..cumva acel sentiment de uniune cu toti si toate, fara a simti vreun jug care sa tina ”strans” acest sentiment..uniunea vine din pura iubire..neconditionat.
      In contextul respectiv..trebuia sa ma fac mai bine inteleasa..”Iubesc, nu pentru ca mi-e teama de vesnicul tartar, dar iubesc pentru ca am invatat sa nu mai am asteptari de la Dumnezeu sau Univers., respectiv nu iubesc pt ca mi-e frica de ceea ce as putea ” trai” in celebrul iad, iubesc nu pt ca as avea asteptari de la Dzeu..sa -mi dea si sa -mi faca…ci pur si simplu iubesc caci asa simt..fara vreo constrangere..deci da,,acelasi lucru pe care l-ai descris si tu mai sus..🙂

  2. As dori sa cunosc opinia voastra despre masura in care sistemul educational romanesc ajuta adolescentii si tinerii sa iubeasca, sa aibe un spirit liber,sa fiei ei insisi,sa aibe un sistem imunitar echilibrat,sa-i imbratiseze pe ceilalti, sa-si exprime opiniile,sa se protejeze de substantele toxice/nocive din produsele pe care le consuma, sa caute perfectiunea, sa invete sa-si prioritizeze actiunile chiar si atunci cand au un milion de euro…

    • oho!!au fost timpuri cand eram atat de revoltata ..in prezent simt si inteleg un picut altfel.in continuare nu sunt de acord dar trebuie sa sper si cred (din motive concrete) ca tinerii din prezent au mult mai multe sanse, ajutati de noi ca si parinti.. sa reuseaasca in viata pe cat mai multe planuri.
      Din pacate sistemul educational nu a fost construit pentru a creste tineri impliniti, a fost construit inca din cele mai vechi timpuri pentru a creste soldatelul perfect…A! ca pe langa se mai gaseste cate unul care vrea altceva..sistemul isi asuma riscul si gaseste solutiile potrivite si pt acel tanar. Il va manipula in asa masura incat copiii vor fi cei folositi si statul cel ce iese pe profit..
      Aici intervine educatia spirituala ce o putem accesa cu totii cu ajutorul parintilor, experientelor si cartilor…imi place sa cred despre carti, ca-mi ofera sanse sa traiesc si alte realitati….
      tot ce ai descris tu mai sus Mihaela este un proces de lunga durata dar nu imposibil de realizat. Daca noi face cat putem si chiar mai mult pt copiii nostri, ei vor face mai mult pt ai lor..iar pe termen lung specia umana are toate sansele sa evolueze cu adevarat..asta daca timpul cosmic ne permite..

  3. Iti multumesc . Si eu invat de la tine . Eu sunt un om liber si la propriu si la figurat . Iubirea pentru mine inseamna momentul „acum” in care fiecare se innobileaza pe el insusi , incepand de la samanta la floare ,de la omida la fluture ,de la pruncut la omul implinit , impodobit cu flori de stele in par ,cu sclipiri de azur in priviri si unde duioase de iubire in inima .Dumnezeu nu exista in afara iubirii cum nici iubirea adevarata nu poate exista fara Dumnezeu din simplul fapt ca unul se completeaza pe celalalt si impreuna sunt Calea , Adevarul si Viata .Multumiri cu multa iubire .

  4. Iubirea este libertatea spre care tindem cu toții, deși uneori nu vrem să recunoaștem. Este necesitatea de a fi oameni. Este trebuința cea mai înaltă a individului.

Lasă un răspuns

