De vorba cu mine insami

Am iesit din casa grabita si cu un bot de zile lungi :))…nemultumita de caldura de afara, de situatia economica a poporului roman, de faptul ca inca am foarte mult de lucru si nu -mi pot lua un concediu…etc…si as mai fi gasit…

Insa azi trebuia sa fie o zi care sa-mi dea o lectie. Aveam nevoie de ea, sa ma trezeasca din visarea mea …

Cand am ajuns in magazin, eram eu, vanzatoare si un batranel. A scos sfios o bancnota de 100 de lei si a intins-o vanzatoarei. Aceasta a deschis un caiet, foaia respectiva era plina de  insemne  cu albastru. ..diverse nume si prenume. Urmareste atenta un nume: „ah! am gasit! 32 de lei! ” 

Batranul inclina cuviincios din cap, a confirmare. Plapand, subtirel si cu o evidenta slabiciune in organism, imi parea ca de-abia se tine pe picioare. Avea un tremur usor din tot corpul.

In acel moment am inteles. Cei 32 de lei, erau o datorie pentru produse ce probabil batranelul nu si le-a permis la un moment dat. Si acela era un caiet. Un caiet al datoriilor, cu foi pline de nume si prenume..datoare. Datoare..pana la pensie cum, cred ca a fost si cazul acestui batranel. Dah! azi a fost zi de pensii…deci inca o confirmare…:(

O tristete sfasietoare m-a cuprins. Imaginea batranelului sfios m-a lovit..adanc in suflet. 

Exista  pe lumea asta, atatea tristeti, atatea nefericiri, iar eu eram nervoasa pe canicula de afara….

 

11 comments

  1. Si eu sunt trista si poate putin egoista. Am datorii si nu mai stiu cum sa o scot la capat. De multe ori ma rog sa mor si sa nu mai stiu nimic.

    • ceea ce ti doresti de bine sau de rau, atragi in viata ta. asa ca ai grija la ce ti doresti ca , chiar se paote intampla. veispune poate ca nu mai conteaza si nu ti pasa. eu zic ca ti pasa.poate de aceea esti trista si ingandurata..pentru ca stii ca poti si meriti mai mult. dar ca sa obtii ceea ce meriti trebuie perseverenta si dorinta. si credinta! credinta oarba in tine si in ceea ce tu poti si vrei sa faci!🙂

  2. Dureros sa simti durerea altuia…ma gindesc:da,e trist sa vezi pe cuiva ii este greu,dar totusi suferinta mea acum o simt mai puternic…pacat…

    • e firesc ca suferinta ta sa fie mult mai intensa. e a ta. si hormonii tai in jos. care se transforma in emotii negative..dureroase. accepta suferinta ta si intelge o.in acelasi timp intelege ca toate s trecatoare, chiar si viata insasi..si e asa scurta. n ar fi pacat sa nu ne bucuram de ea?!🙂

Lasă un răspuns

