Putin, despre fotografie

Atunci cand ceilalti imi privesc fotografiile…..

  • mi-as dori ca ei sa vada emotia,
  • sa observe personalitatea
  • mi-as dori sa tina minte acea imagine…

Ceea ce nu mi-as dori, este sa -mi priveasca munca si sa spuna: „wow! ce editare grozava!”….

Iubesc in mod deosebit fotografia alb negru. Un mare fotograf a spus „Cand fotografiezii oamenii color, le suprinzi hainele. Cand ii fotografiezi in alb-negru, le suprinzi sufletele.” ( Ted Grant) . Astfel,  poate ca datorita puritatii celor doua nonculori (alb & negru) dar si a infinitatii tonurilor de gri, intr-adevar se poate surprinde doar sufletul fiintei, privitorul concentrandu-se pe acesta in intregime si mai putin pe culori…

Stiu , ca…atunci cand merg la o sedinta foto in special cu cei mici, nu am definit clar ce voi surprinde……dar ce stiu sigur, este ca ei ma vor surprinde pe mine..🙂

Această prezentare necesită JavaScript.

Pagina de facebook: https://www.facebook.com/videoPrest

Site: http://videoprest.com/

4 comments

Lasă un răspuns

