Imagini ingrozitoare cu animale sacrificate

IMI ESTE GREU SA DISTRUI ASA CEVA, DAR CONSIDER CA TREBUIE SA STIM ASTA…CAT MAI MULTI DINTRE NOI..
SUNT IMAGINI INGROZITOARE, PE CARE UNII DINTRE VOI VETI REFUZA SA LE URMARITI, DAR DUMINICA URMATOARE ….O VETI LUA LA PAS GRABIT SPRE CAMPIILE UNDE VETI INTINDE NOILE GRATARE….

IMAGINI INGROZITOARE ANIMALE SACRIFICATE

Nu pot descrie ce simt, acum dupa ce am urmarit filmul asta.

Si probabil ca pentru cei mai multi nici nu conteaza ce simt eu..si chiar nu conteaza..insa dumnezeule mare !!!!

Daca specia umana este capabila de astfel de crime ingrozitoare, ce ne asteapta in viitorul apropiat sau mai indepartat?!

Oameni buni, avem nevoie de hrana dar aceasta se poate procura prin atatea alte metode. Nu -mi vine sa cred ca asa ceva se poate intampla !!!!

Ceea ce am vazut in filmuletul de mai sus, sunt motive in plus pentru care omenirea se confrunta cu atatea boli, tragedii, drame, morti, crime, cancere, etc. Nu e firesc ca toata energia aia negativa si suferinta animalelor astea se se intoarca asupra noastra?! ..

11 comments

  1. ca pa ce tot mor le mai fac si ei viata un calvar, doamne fereste, nu pot sa cred ca pot face asa ceva si sunt fara mila, fara suflet oamnei astia dar trebuii batuti si sa fie chinuiti cum le chinuie si ei, va dati seama noi am vazut doar asta si omorau animalutele aceste dar cate or mai fii. Doamne fereste

  2. Bună! Da, înţeleg perfect cuvintele tale. E greu de urmărit, însă şi eu zic că e necesar. Trebuie să ne trezim la realitate şi să dăm la o parte vălul de iluzii aruncat peste ochii şi urechile noastre. Ceea ce nu vedem, auzim, ştim ne fereşte de mustrările de conştiinţă…

Lasă un răspuns

