CONSILIERE PSIHOLOGICA ONLINE

De cateva luni bune, primesc zilnic emailuri cu solicitari de consiliere psihologica online.

La inceput am crezut ca este doar o confuzie si oamenii citesc pe fuga informatiile ce se regasesc la mine pe blog, cu referire la consilierea online, si-i directionam din start catre site ul Geaninei Pruteanu, psiholog licentiat:www.cronicileunuipsihoterapeut.ro . Cu toate astea, mailurile nu au contenit sa apara. Si m-am gandit , ca poate Universul are un mesaj pentru mine si oamenii care ajung aici si mi trimit mailuri cu solicitarea (chiar disperata uneori) de a-i ajuta intr-un fel sau altul chiar au nevoie de mine.

Nu-mi dau seama de ce s-a creat aceasta confuzie, Daca vei citi cu atentie pagina de acasa a blogului Personalitate Autentica vei observa ca scopul acestui blog nu este consilierea psihologica.

Scopul acestui blog este sa te ajute sa descoperi, sa intelegi si mai ales sa accepti ca oricate obstacole vei intampina in viata, ele sunt acolo pentru ca tu insuti (chiar daca nu la modul constient) le-ai chemat acolo. Si ele vor disparea cand vei intelege ca doar IUBINDU-TE PE TINE cu adevarat, vei deveni LIBER sa alegi CINE si CE vrei sa fii.

Daca cauti rezolvarea in orice alta relatie de iubire, vreau sa te informez , dragul meu, ca nu acolo vei gasi solutiile.

Daca iti doresti o viata echilibrata si armonioasa, atunci singurul cu care trebuie sa lucrezi esti tu insuti. 

Nu dependenta de partenerul/partenera ta iti va aduce implinire in viata. Si nici invinuirea altuia, pentru toate experientele negative cu care te confrunti.

Da, familia este deosebit de importanta pentru fiinta umana.!

Insa pentru a sti sa o pastram avem nevoie sa reinvatam cum sa ne regasim pe noi insine si cum sa ne pastram pe noi insine. Daca ti se pare ca suna aegoism, atunci te invit sa citesti acest articol sau acest articol, poate te va convinge de ïnversul” termenului.

Acesta este scopul blogului meu.

Sa sustin ideea asumarii responsabilitatii pentru vietile noastre, sa fim constienti ca unul din lucrurile marete  pe care le  putem face cu adevarat pe lumea aceasta, este sa lasam in urma noastra ..oameni mai fericiti, oameni mai impliniti. ..oameni care sa iubeasca viata, pe ei insisi si  tot ce-i inconjoara!

Dar, SCOPUL BLOGULUI MEU NU ESTE CONSILIERE PSIHOLOGICA ONLINE.

Repet: nu numai ca nu mai am timp,  dar  cu siguranta iti doresti ca ajutorul sa vina din partea unui psiholog licentiat si avizat.

cropped-cover-fb-personalitate1.png

4 gânduri despre „CONSILIERE PSIHOLOGICA ONLINE

  1. Minunat SCOP si-a propus blogul domniei voastre !
    Eu NU vreau ” consiliere psihologica „,
    eu VREU doar COMUNICARE si SCHIMB sincer de INFORMATII
    legate de ce se-ntampla-n TARA si in LUME !!!
    Weekend placut !
    Cu respect,
    Aliosa.

    1. E perfect inseamna! Suntem pe aceeasi lungime de unda.
      Articolul de mai sus, l-am scris tocmai pentru a stopa mailurile care ajung la mine cu destinatia si scopul unei consilieri. Cu drag as sprijini pe toata lumea, dar in final..nici timp nu mai am ca alta data si nici nu sunt de profesie psiholog. Ceea ce fac eu este din pura pasiune si iubire fata fata de viata ..:)

Lasă un răspuns

