Cum te pot ajuta cartile de dezvoltare personala

Este posibil ca macar unul dintre prietenii tai sa te fi luat peste picior, la un moment dat, amuzandu-se de implicarea ta in domeniul dezvoltarii personale . 

La fel de posibil este ca macar o data, de cand ai inceput acest drum sa privesti in interiorul tau si sa-ti spui: „Bun. Am citit si recitit. M-am implicat. Dar parca ceva lipseste. Am ceva reusite…dar parca rezultatele concrete intarzie sa apara. Si daca acele reusite sunt doar rezultatul hazardului si nu eforturilor mele?! ” I

Eu, recunosc mi-am pus aceste intrebari, unele in trecut, altele in prezent…Eliberarea-potentialului personalitate autentica

Si totusi !

Aceste carti de dezvoltare personala mie mi-au schimbat viata. Nu mai zic ca  din momentul in care am inceput sa am si acces la internet, lucrurile au luat o intorsatura si mai profunda.🙂

Unii dintre voi stiti , ca prima carte de dezvoltare personala, am cautat-o din cauza suferintei interioare aparuta ca si consecinta, in urma manifestarii unei timiditati..medii, daca ma pot exprima asa.

Aveam atunci in jur de 14-15 ani.

Azi am 30.

Schimbarile le simt doar eu si -ti marturisesc ca sunt uluitoare. Poate si cei din jurul meu. Care mi-au ramas alaturi.😀

Dar aceste schimbari nu sunt rezultatul inchipuirii mele. Si nici a hazardului. Asta o pot spune clar si o pot sustine cu dovezi concrete.  A! Ca intotdeauna vor exista si sceptici, altfel spus „vesnicii comentatori” , e partea a doua. Din pacate pentru ei, vietile si viziunile lor vor ramane la fel de sarace..sau limitate..intr-un fel sau altul.

Si totusi. Tu crezi in dezvoltarea personala..dar rezultatele parca nu mai apar. Si te intrebi unde nu faci bine..unde gresesti.

A CITI O CARTE DE DEZVOLTARE PERSONALA ESTE DOAR UN PRIM PAS DIN TOT PROCESUL.

A CITI O CARTE DE DEZVOLTARE PERSONALA NU ESTE PROCESUL. NICI MACAR 1000.

E ca atunci cand termini o facultate, Obtii o diploma de prestigiu si  te astepti ca toate usile sa-ti fie deschise..TIE!!!

E vorba de asteptarile ce le ai. Diploma iti deshide usa, dar urmarile rezultate dupa ceea ce faci cand se deshide  usa , depind in foarte mare masura de tine.

SI mai este vorba de cat de mult crezi tu in acea diploma. Cat crezi ca te poate ajuta sa obtii ceea ce tu ti -ai fixat ca obiectiv.

Drumul dezvoltarii personale si spirituale este unul anevoios, dificil…greoi. Toate eforturile trebuiesc depuse de tine. Aici nu mai este vorba de mama sau tata care te-au sustinut de-a lungul dezvoltarii tale ca individ in societate.

Nici de prieteni sau rude.

Multi dintre ei, trebuie sa fii pregatit, ii „vei pierde „pe drum.

Aici singurul care trebuie sa fie fata in fata cu lumea toata esti tu.

In drumul meu, m-am folosit de 2 concepte: CREDINTA si PERSEVERENTA.

CREDINTA ca acesta poate fi adevarul. Ca, mintea mea e singurul si unicul instrument pe care eu il am si-l pot utiliza in scopul de a-mi realiza obiectivele. Ca norocul e doar un termen inventat de cei care au dorit sa-si bandajeze ranile create de propriile frustrari.

si

PERSEVERENTA. Puterea si ambitia de a nu renunta indiferent cate obstacole voi intalni. Si crede-ma ca am intalnit. SI sunt convinsa ca voi mai intalni. Dar culmea, de fiecare data , singurul lucru care m-a ajutat sa le depasesc a fost rabdarea si increderea ca este doar un joc al naturii, pentru a ma testa.  Ca nimic nu-i nou si nici vechi pe lumea asta. Si …ca daca am suficienta rabdare si intelepciune sa rezist si sa actionez, mai mult decat sa reactionez, reusita va fi de partea mea. Si nu de partea..obstacolului.

SCURT SI LA OBIECT.

CARTEA E DOAR INCEPUTUL. CE FACI CU INFORMATIILE CE LE VEI REGASI IN EA, FACE DIFERENTA.

Pentru tine cum a fost? Cum ai inceput sa citesti astfel de carti si ce experienta te-a adus mai aproape de ele? 

One comment

Lasă un răspuns

