Atat de simplu si totusi atat de profund

Circula de ceva timp, videoclipul de mai jos pe internet.

Poate il stii deja. Nu conteaza. Mai urmareste-l inca odata.

Clipul ce-ti va schimba viata

Dupa ce l-am urmarit, mi-am spus ca trebuie sa scriu despre el. Si acum ca m-am apucat sa scriu, parca nu-mi gasesc cuvintele…

Nu e intamplator. Pentru ca atat de mult imi doresc sa vad partea buna din orice „proces” incat azi….mi-a ramas gandul la partea mai putin buna.

Sunt oameni care fac lucruri, fara a astepta nimic in schimb. Insa sunt si oameni, care nu numai ca fac atat de putine pentru ceilalti, dar asteapta in mod constant ca altul sa faca.

Altul sa ofere.

Altul sa daruiasca.

Altul sa munceasca.

Altul sa iubeasca.

Altul sa sufere.

Inca ma intreb: de ce oare suntem atat de al dracului de superficiali?

De ce trebuie mereu, sa se intample ceva ca sa incepem sa schimbam ceva cu adevarat in vietile noastre?

Trebuie sa ne lovim puternic cu capul de perete, ca sa intelegem ca nu suntem vesnici, ci chiar destul de efemeri.

 

Cand vom intelege ca poate…orice intamplare, cat de mica, are scopul ei.!??

Cand vom intelege ca A FACE PUTIN E MAI MULT DECAT NIMIC?

Cand vom intelege ca inca suntem umani..Ca acel CEVA ce ne-a spijinit in evolutia speciei noastre, inca mai exista in noi..?

Cand vom alege sa nu mai ignoram ce se intampla in jurul nostru?

Cand vom fi mai atenti la parintii nostri, la partenerii nostri, la prietenii nostri?

Pana cand vom amana?

Cand vom spune primul TE IUBESC celor carora nu le-am mai spus de mult?

Cand vom oferi acest minunat si gratuit medicament, ce se numeste IMBRATISARE?

Cand vom inceta sa uitam ca suntem oameni si nu roboti?

Cand vom inceta sa ne lasam manipulati si sa incercam (macar!) sa ne mai si folosim creierul? E drept, trebuie sa iesim din zona de confort!

Dar dragilor!! O viata singura avem. Si aia..pe perioada..determinata!

cand vom invata sa fim oameni

 

 

12 comments

  1. Superb! Emotionant!…Iar cuvintele tale m-au facut sa ma gandesc cat de tristi suntem! Ca avem in jurul nostru mult prea multe persoane superficiale, care isi urmaresc doar propriile castiguri si interese. Unde mai gasim iubire si bunatate in ziua de azi? In prea putine locuri, din pacate, si la prea putini oameni.❤ Felicitati pentru articol !🙂

    • VReau sa cred ca oamenii frumosi exista in jurul nostru. ..cred , doar ca trebuie sa fim mai atenti la ceea ce exista in jurul nostru, in momentul acesta si nu in momentul acela. ,…
      Sa visam, dar sa fim constienti de importanta momentului acesta. Momentul cand eu scriu aceste fraze si momentul cand tu citesti gandurile mele.
      In articolul INCHISOARE INTELIGENTA:COMPARATIA, am scris pe scurt despre auto-manipularea negativa..
      CE putem face?
      Prin iubire autentica, sa crestem numarul celor ce iubesc autentic la randul lor..:)

  2. partea frumoasa este ca acel om face toate acele lucruri instinctual.. ies din el, curg efectiv printe degetele lui… nu face nici un efort. NU POTI FACE ASA CEVA DACA NU ESTE IN TINE!Popotul roman este un popor frumos! Mi se pare rusinos sa spun ca asa suntem noi romanii.. eu cunosc altfel de romani: veseli, saritori, cu simtul umorului ,plini de bun simt, care au incredere in ei ,in vecinii pe care ii cunosc sau cu care vor sa se imprieteneasca. ceilalti sunt niste oameni care striga disperati dupa atentie;depinde cum vrei sa le-o dai.atentia. Daca dai dragoste, dragoste primesti .daca dai neincredere, neincredere vine la tine :ce semeni aia culegi.

    • Da.Foarte adevarat. Tocmai ma pregateam sa raspund cu partea ”NU POTI FACE ASA CEVA DACA NU ESTE IN TINE” . Si totusi cine spune ce este in noi si ce nu este in noi? SOcietatea? Mama, tata..rudele, prietenii?
      Personal, consider ca mediul formeaza omul, deci cred ca e f important cum esti invatat, educat. Probabil si ADN ul are rolul lui, dar cred ca energia ce ne guverneaza spiritul este mai puternica decat orice.
      Si binenteles ca sunt oameni si asa si asa. Eu, nu-mi doresc decat numarul celor ”asa” plini de iubire sa creasca…🙂

  3. Pe mine m-a făcut să plâng clipul, e de o sensibilitate rară, făcându-mă să sper că poate într-o zi vom reuşi să schimbăm lumea şi să redevenim oamenii de la începuturi, mai calzi , mai receptivi, mai milostivi , mai umani, până atunci vom chinui împreună! Mulţumeasc!

    • Speranta asta..Ce ne-am face fara ea.Ne-a fost oferita cu un scop. Acela de a avea curaj sa continuam.
      Personal, consider ca specia umana ori va evolua extraordinar de frumos si de inalt, ori se va autodistruge in cele mai ingrozitoare forme.
      Speranta nu ma lasa sa cred in prima varianta..🙂 Multumesc de vizita !

  4. vezi tu… este o conceptie de viata a romanului… sa traiasca mereu in comparatie… de ochii vecinilor…
    altii… traiesc cum le place… cum se simt bine… si multi se simt minunat sa faca bine…

    • Ovi, mi-e drag sa-ti citesc monologurile, raspunsurile, replicile.
      Si acum chiar vreau sa te intreb: este doar o conceptie a romanului, acest ”fericirea mea exista daca am mai multe capre decat vecinul?” sau este o trasatura umana?

      • parca se simte mai pregnant la romani…
        fii atenta doar la modul cum se sofeaza… si imi vei da dreptate… pe sosea… parca fiecare doreste sa fie in fata celuilat… si daca in aglomeratie vrei sa schimbi o banda de circulatie… insemna ca ai o problema… foarte greu se va gasi unul sa te lase in fata lui… ca sa nu mai vorbesc de intersectiile unde ai pripritate dar nu stii daca o vei si primi… asa ca faci ochii cat cepele… ca nu cumva sa vina unul cu pile la politie sau cu bani multi… si sa treaca peste prioritatea ta…
        apoi… priveste la o emisiune la tv… si vei vedea ca totul este in comparatie… de la imbracaminte… la vocabular… gesturi… foarte rar o persoana care sa se distinga doar prin ce este… (seara asta ma vazut o astfel de persoana… nina cassian… intr-un frumos interviu despre literatura si arta… )

        • Inteleg…Offf in soferie sunt noua..si cu atat mai mult am batai de cap…Nu-ti mai zic…

          Cat despre comparatii..da. Ai pus un mare punct pe I. Acum nu stiu ce se intampla in alte tari, insa in Romania da..traim prin comparatie.
          De cateva zile ma gandesc la un articol. Faza cu comparatia este foarte aproape de ceea ce imi doresc sa comunic. Revin .

Lasă un răspuns

