Avem curajosi printre noi?

Vorbim des despre tot ce tine de dezvoltare personala.

Vorbim despre  responsabilitate, despre asumare, despre incredere si stima de sine, despre curaj, despre risc.

Citim mult. Zeci de articole pe internet si multe alte carti din librarii.

Dar spune-mi dragul meu, concret ai facut ceva?

Mi-as dori sa cunosc povesti de viata, ale unori oameni plini de curaj ce au riscat, ce au riscat totul pe-o carte!

 

Ai tu una? Ai curaj sa ne-o impartasesti si noua?

119-courage-do-on-ebrave-thing-today-then-run-like-hell

 

P.S. : Imaginea de mai sus mi-a facut ziua mai buna! M-am amuzat teribil! ;)))))

9 comments

  1. Peter Hurley, dupa 15 ani de marketing, toata agoniseala o pune pentru organizarea unui festival la Sapanta. A fost 10 ani viceconsul onorific al Irlandei, dar nu ii cad „galoanele” daca merge pe jos din Sapanta in Bucuresti, pe timp de iarna (650km) intr-o luna, peste 20km zilnic. A cautat pe drum adapost la oameni si oamenii l-au primit. Apoi a fost indemnat sa scrie o carte si a scris-o „Drumul Crucilor” (a scris-o si in Engleza) si a raspandit cartea in Europa. De ce? Pentru ca este indragostit de Romania. A dovedit mult, mult curaj!

  2. Si inca ceva! Cred ca in viata fiecarui om curajul si frica stau in acelasi spatiu, avand proportii diferite pana la insumarea de 100%.(Poate exista si oameni care sunt doar fricosi sau doar curajosi).Dupa ce am citit cateva carti (Napoleon Hill mi-a fost chiar de ajutor) proportia fricilor pe care le aveam a scazut sub 50%.Ceea ce conteaza , de altfel!

    • Ma bucur mult pentru tine.
      Care e urmatoarea provocare pentru tine?
      Un bungee jumping? :))))
      Doar am glumit!
      Nici macar bungee-ul nu se compara, cu curajul de sta fata in fata, tu cu tine insuti. Gol.Cu fricile si angoasele tale…
      Si aici ma refer la modul general, dar si particular..

  3. Despre „curaj” si actele lui se pot scrie si spune foarte multe si sunt variate unghiuri din care acesta poate fi privi. Am ales urmatoarele doua opinii:
    *Curaj este atunici cand iti invingi temerile/fricile;
    *Curajul este eticheta pe care o dai acelora care fac lucruri pe care tu nu ai putea sa le faci .
    M-am tot gandit la acest subiect inca de cand a fost postat, dar am dorit sa gasesc un continut de comunicare cat mai concentrat.

    • Binenteles ca, curajul, poate insemna lucruri diferite, pentru oameni diferiti.
      Dar intr-adevar, curajul e momentul ala cand alegi sa mergi contra fricilor, ce le consideri ca fiind ale tale.
      Si inca ceva. Putem face orice. Diferenta este daca vrem sau nu,🙂

  4. Holaa! Am citit acum 10 minute articolul tau. Cred ca singurul lucru cat de cat curajos pe care l-am facut pana acum a fost sa fiu sincer cu mine insumi. Sa imi recunosc neputintele si greselile. Si mi-am propus sa spun cam tot ce gandesc anul asta, dupa 30 de ani de viata, mai mult in raport cu anii trecuti. Lunga vreme dorinta de a fi mai bun exista sub forma unei nazuinte viitoare. Am incercat de putine luni sa fiu mai cald, calm, tolerant, zambitor, rabdator. Si…am renuntat la carne😀

    • Acest singur lucru,cred, ca este unul din cele mai rare actiuni pe care omul il face pe parcursul vietii sale.
      In prezent, exista acest trend de dezvoltare personala, care are foarte multe parti pozitive, una dintre ele fiind incurajarea individului de se pune fata in fata cu el insusi.

      Si in momentul in care esti sincer cu tine, vine ca un efect de domino, sa incepi sa fii sincer si cu ceilalti, indiferent cat de suparati ar fi sau nu. In final, nu mia este responsabilitatea noastra.

      Ma bucur mult ca inca un om, devine uman!

      Cu carnea..sa stii ca si eu ma apropii de ..renuntare. De fapt e o chimie a corpului meu, care spune..”nu mai vreau carne”. Si e important sa ne ascultam organismul.

      NUmai bine!

Lasă un răspuns

