Intodeauna fa ceea ce ti-e frica sa faci!

PADaca stau bine ..si-mi amintesc, schimbarea a intrat in viata mea, atunci cand am inceput sa actionez.

Pana atunci exista doar dorinta de a experimenta un anumit context, experienta, etc.  Si tot am avut astfel de dorinte multi ani. Binenteles ca am ramas cu dorinta, caci Universul functioneaza dupa niste reguli clare si concrete.Din fericire, din ce in ce mai multi parinti isi invata copiii despre puterea gandirii pozitive. A! Ca si aici se pierde echilibru si din sugestia poztiva se ajunge la un rasfat gen : ”sa aiba ceea ce eu nu am avut”..e deja alta problema.

Determinarea de a schimba ceva in viata mea, concret, a venit odata cu prima experienta esuata in iubire. Esuata la acea vreme , caci acum o observ ca pe un adevarat succes.

Imi era frica sa actionez.

Ce va spune ala? Biserica spune ca e un pacat..poate ar trebui sa intorc si celalalt obraz…Mama spune… Prietenul spune..Lumea spune…!!!

Si o Doamne!! Toti spuneau, toti faceau..toti isi dadeau cu parerea..iar eu aveam urechile ciulite inspre exterior si nu inspre interior. Sau daca se intampla sa-mi mai aud cateodata strigatele disperate ale sufletului meu, incercam sa le ignor, sa ma autoconving ca ceea ce simt nu este bine..si mai ales nu este real. Poate doar ..mi se pare!!!

Si a venit si ziua aia, in care ma saturasem la propriu sa inghit parerile altora despre mine. Undeva, in mintea si sufletul meu, exista acea idee ca sunt mai mult decat spune lumea ca sunt.

Ca sunt unica si speciala in felul meu.

Si din acea zi, am inceput sa-mi caut unicitatea. Aveam nevoie insa de ajutor. Nu stiam de unde sa incep. Si atunci am descoperit in carti , mai mult decat eternul basm romanesc. Am inceput sa citesc despre fiinta umana si felul in care aceasta este construita, fizic si spiritual. Au trecut ani, multi ani as putea zice chiar..nu suficienti, dar multi.

Si privesc in urma cu recunostinta. Recunostinta, pentru acel om care m -a ajutat sa ma descopar, prin prezenta lui in viata mea. Recunostinta pentru insasi copilaria mea, lipsita de  umarul masculin.

Recunostinta pentru toate experientele , ce divinitatea mi le-a oferit, pentru a intelege ca actiunea e secretul prosperitatii pe toate planurile.

Cum as putea sa spun ca mi-as dori sa nu fi trecut prin cutare experienta, cand fiecare experienta in parte a construit omul ce sunt azi? 

Tu ce caramizi ai pus in constructia ta?

6 comments

    • Immm!! Ce-mi place asta!!
      Pentru ca e atat al naibii de adevarat!!!
      Psihologii spun ca un copil cu experiente diverse si cu un grad de dificultate ridicat, va avea mai multe sanse sa devina un adult echilibrat , decat un copil ce a crescut doar in puf..de fapt daca fac o analogie cu scoala..si educatia.(bine la modul ideal) cam tot asta inseamna..

  1. Neata! Imi plac randurile tale; ma regasesc in ele. Sa stii ca nu prea stiu ce sa mai scriu; le-ai zis bine🙂 Cred ca in cazul meu dupa potopul de pareri/sfaturi/cereri din afara si eu m-am retras si am cautat raspunsuri si ajutor in mine. Si, in timp, am inteles ca oricat de stranii sau de grele ar parea imboldurile interioare, nu sunt niciodata multumit si impacat cu mine insumi decat atunci cand le urmez. Si incerc sa fac asta cat de mult pot. Uneori, e nevoie de multa rabdare. Inca imi e greu sa ma citesc si sa ma ascult si sa inteleg cand trebuie sa actionez si cand nu. Adesea sunt defazat🙂
    Zi de vineri frumoasa!

    • Buna Marin..
      Da..e nevoie de foarte multa rabdare…Ar fi greu de altfel sa traiesti cu un om vesnic nemultumit si impulsiv, nu i asa? Si acest om sa fii chiar tu insuti?!🙂 Am fost acolo. ..Am fost. Si tu ai punctat foarte bine: „nu sunt niciodata multumit si impacat cu mine insumi decat atunci cand le urmez. „..Acesta este un alt secret al prosperitatii. Sa speram ca generatiile urmatoare vor creste cu aceste idei..
      Week frumos si tie! >)

Lasă un răspuns

