Universul si legile lui

„Inca o experienta, care doveste ca..parca nimic nu e intamplator. Si ca indiferent cat suntem de multi si de mici, parca cineva acolo are un ..scenariu. Scris deja. Dar rescris de noi insine.” IMG_3433

Continuarea direct pe facebook.

_____________________________________

A nu se raporta la postarea precedenta.

Din punctul meu de vedere nu are nicio legatura.

Si totusi, iar nu ma pot abtine. O poza cu un decolteu mai adanc si un zambet larg strange zeci de like-uri in cateva secunde.

O experienta..sa mai astepte! :))

P.S. Pentru a intelege postarea de azi, poate e cazul sa povestesc, faptul ca pe 20 decembrie 2014 , impreuna cu 3 prietene am organizat un eveniment in orasul nostru, pentru a face o zi mai ..usoara, oamenilor ce-i vedem des la colt de strada cu o mana intinsa. Omul ce m-a ajutat azi pe mine, nu face parte din cei 4 ajutati acum 10- zile. E altul. Dar asa m-am minunat cum Universul asta  , are propriile lui legi nescrise…

Mai jos am si o galerie..

Această prezentare necesită JavaScript.

2 gânduri despre „Universul si legile lui

    1. Acum si mie imi joaca ochii in ape..din mai multe motive..
      1. Pentru ca ma bucur enorm pentru fiecare OM, ce l cunosc..SI cand zic OM..ma refer la umanitatea de care are lumea asta atata nevoie. Tu esti unul dintre ei. 🙂
      si
      2. Pentru ca mi am amintit cat de bucurosi au fost toti acei oameni ce au primit in acea zi o sacosica cu cate ceva..

      Suflet bun…nu stiu daca e ..dar nici rau nu l pot numi..
      Atata stiu..ca incerc in fiecare zi sa am constiinta impacata..si daca pot sa fac o zi mai usoara celor de langa mine. Fie ca sunt ei familie, prieteni sau straini..

Lasă un răspuns

