Cat de sigur esti de valorile tale

images„Daca te enervezi atunci cand cineva nu este de acord cu tine, inseamna ca simti nevoia sa aperi o credinta de care nici tu nu esti sigur.”

Ursula Yvonne Sandner

Am spus de multe ori asta. Un om care este sigur de valorile sale, nu se infurie cand celalalt nu i le impartaseste.

Dar omul slab care se indoieste… in adancul sufletului sau, incearca sa te convinga si pe tine prin orice mijloace,  de credintele sale.

Astfel, convingandu-te pe tine, parca si el crede mai mult , nu i asa?

2 comments

  1. dar… de ce as incerca eu… sa conving pe altcineva, de crezurile mele??? si cu atat mai mult, de niste crezuri pentru care in strafundul inimii mele as avea dubii???
    uite ca nu incerc… si nu incerc nu pentru ca sunt, sau nu sunt, sigur pe valorile mele… care dealtfel, nici nu stiu daca le am… ci pentru ca, a convinge pe cineva, de orice… imi suna ca o constrangere de libertate… ca o persistenta intr-o actiune de a influenta hotararea celuilalat… iar eu… sunt convins de faptul ca feicare avem libertate absoluta in orice facem… (evident,, sunt convins de asta, chiar daca nu ar trebui sa fiu… tocmai pentru ca nu sunt sigur pe nimic…. este numai logic sa fie asa… nu?)

    • Ca intotdeauna simplu si la obiect. Asa este!
      Sau nu!? :)))
      Ovi , ideea este ca atata vreme cat suntem constienti de limitele noastre, inca suntem pe drumul cel bun. Cand consideram ca stim totul,..ei bine..acea piesa de puzzle poate schimba totul..si nu intr un sens asa de pozitiv.🙂

Lasă un răspuns

