Fericirea, doar o decizie.

Fericirea, se spune ca este o DECIZIEpersonalitate autentica floare superba

Inseamna ca daca fericirea este o decizie, experienta fericita, doar o urmeaza, ca si consecinta a deciziei tale.

Astfel ca DECIZIA DE A FI FERICIT este cauza viitoare a  unei VIETI IMPLINITE.

Atat de simplu si totusi atat de complicat?

Nu. Viata nu este complicata. Felul nostru de a o interpreta insa , da este complicat.

Mi-am propus sa observ viata altor fiinte, gen..un caine, o pisica, o gaina, o vaca. Deh! Ce am si eu prin jur. Si am remarcat, ca fiecare din aceste fiinte enumerate (cel putin!) nu se complica in a-si trai viata. Pisica este pisica, gaina..gaina..si vaca..vaca. Da! Vor veni carcotasii si vor spune..poate de aceea au si ramas…ceea ce sunt. Pentru ca o pisica nu-si pune intrebarea de ce e pisica..si cum poate deveni..poate copac. Stiu, e amuzant. Insa fiinta umana, e drept (probabil ) in scop evolutiv isi doreste sa fie orice altceva..mai putin ceea ce este. .

Si cum orice situatie are avantaje si dezavantaje, insusi principiul evolutiei, are dezavantajele lui.

In goana lui inspre evolutie si inspre A DEVENI, omul uita ce este si ce a fost.

Uita de iubire, de emotie, de frumusetea vietii simple. Alearga, pentru a-si spori confortul si paradoxal, confortul devine asemeni unei himere. Cu cat incerci sa-l prinzi mai mult, cu cat devine..de neatins. Pentru ca nu poti sustine ca ai o viata confortabila, din moment ce tu esti in mod constant stresat si bulversat  de grijile zilnice. Indiferent de cate vacante pe an iti programezi sau indiferent in ce pat cu puf dormi seara. Daca mai apuci…

In concluzie, revin. Conceptul de fericire, este o simpla decizie. Genialitatea deriva din potentialul fiecaruia de a avea rabdare si de a intelege. Pe sine si lumea in care traieste.

13 comments

  1. Ma gandeam ce sa raspund cand oamenii ma intreba adesea de ce sunt asa vesela , de ce rad tot timpul, acum am raspunsul mai clar decat mi am inchipuit! Am decis demult ca e foarte bine pentru mine sa devin fericita!🙂 Multi au sa rada, dar n au decat sa incerce! Teoria e cat se poate de adevarata, multumesc!

  2. „Fericirea este dorinta de top a celor mai multi oameni (sa nu spun toti).Probabil este a 2-a sau a 3-a dupa bani.Fericirea pare un obiectiv.
    Personal, cred ca fericirea este o emotie intensa, uneori intensa pana la lacrimi, generata de o conjunctura sau persoana.Este o stare mentala in care se produc niste conexiuni de un anumit tip.
    Fericirea este la indemana oricui, insa modul in care se produce este specific fiecarei persoane la fel ca amprentele.
    Fericirea este in interiorul nostru , nu in afara.”

    Randurile de mai sus sunt „copy/paste” din comentariul meu pe tema fericirii postat in 23 iul.2014.Nu mi-am schimbat parerea.

    • Sunt de acord. Asa as putea si eu sa zic ca in final fericirea nu este decat o reactie chimica in biologicul uman. Dar articol a fost scris, in urma unei analize a oamenilor fericiti si nefericiti din jurul meu. Si am constatat ca indiferent de „crucea”ce o au de dus..unii mai grea, altii mai usoara..starea lor de fericire si starea de armonie, era rezultatul unei decizii de a fi fericit. Si culmea..am si o revelatie..in timp ce scriu..viata mea s-a schimbat extraordinar de mult in bine..cand am decis sa fiu fericita. ..indiferent de ceea ce mi se intampla..

Lasă un răspuns

