Eu aleg sa cred

Exista pe lumea asta multi oameni ce ne pot inspira in fiecare zi.
Unii dintre ei sunt langa noi. Pot fi prieteni, iubiti, colegi..rude.
 
Sau pot fi oameni pe care nu i-am vazut niciodata in viata noastra Si totusi..acei oameni pot schimba ceva. Si uneori..chiar totul.
 
Pentru mine Nick Vujicic este unul dintre ei.Ai aici un link despre el.
 
Omul acesta, ar fi putut sa traiasca si sa moara banal. Intr-o viata mai mult decat mediocra. Si totusi Nick a ales. Iar ceea ce a ales i-a schimbat pentru totdeauna viata.
 
Stiu ca vor exista si carcotasi, care vor emite diverse judecati. Una dintre ele..ar putea fi: „Daaa! Dar el s-a nascut in America. N-ar fi fost acelasi lucru daca s-ar fi nascut..in Romania. Sau Somalia..sau….!” .
 
Hmmm..si totusi! Stii ceva? Indiferent ca tu crezi sau nu crezi, in ambele variante ai dreptate. Fiinta umana e experta in a gasi scuze.
Caci, in final, fiecare trebuie sa aiba o scuza pentru esec..si chiar reusita. Asa functioneaza creierul uman. E o modalitate pentru a-ti gestiona frustrarile. 
 
Eu aleg sa cred ca se poate.o-BELIEVE-facebook
 
Eu aleg sa cred in mine si in potentialul meu.
 
Eu aleg sa-mi asum alegerile si felul in care este acum viata mea.
 
Eu aleg sa depun efort sa schimb ceea ce nu-mi place in viata mea.
 
Eu aleg sa cred ca cea mai pretioasa resursa este mintea mea.
 
Eu aleg sa cred in mine.
 
Am mai facut-o si in trecut si am devenit un om frumos.
 
Nu am pierdut pe nimeni si nimic.
Dimpotriva. Am castigat si m-am castigat.
 
 
 
 
2 gânduri despre „Eu aleg sa cred

  1. Felicitari,om frumos ! Ai ales actiuni pretioase si tamaduitoare care iti vor aduce beneficii pe termen lung.
    Oameni ca Nick Vujicic sunt peste tot(intrun numar limitat,bineinteles) si ei sunt niste poli de inspiratie, energie buna, motivatie, filozofie….Desi ei se adreseaza tuturor, mesajele lor sunt preluate doar de cei care au deschidere catre astfel de surse de „lumina”.

    1. Multumesc! Par cuvinte mari..insa da, ma stradui..muncesc la „frumusetea”asta si apoi imi doresc din tot sufletul sa o impartasesc cu ceilalti. Cred ca aceasta este..fericirea! :).
      Cat despre oameni asemeni lui Nick..eu sunt pur si simplu spechless. Puterea lor interioara este extraordinara! Iar rezultatele muncii lor..pe masura! 🙂

Lasă un răspuns

