De ce nu m-ai prevenit mama?

 

„De ce nu m-ai prevenit, mamă?!


De ce nu te-am intrebat?


Atunci cand as fi putut….


Atunci cand inca mi-ai fi raspuns…..


Chiar așa, mamă, niciodată nu m-ai prevenit că bărbații pot să respinga inimi înfometate de iubire în cele mai brutale moduri!

Mi-ai spus mereu să-mi feresc trupul, dar niciodată nu m-ai prevenit că sufletu-mi prețios poate pătimi cele mai mari umilințe și suferințe. large

De ce nu mi-ai spus înainte?! Ar fi trebuit să știu că NU trebuie să investesc sentimente într-un om care nu mă vrea! Ar fi trebuit să-mi dau seama!

Doamnele știu să se ferească, însă eu nu sunt o doamnă, sunt doar o femeie… care freamata inca dupa bărbatul nepotrivit!

Blestemat să fie ceasul ignoranței!

Blestemate să fie momentele mele de sinceritate. Nu m-am gândit că de fapt îi deschideam ușa inimii.

Nu mă așteptam să intre, să fure tot ce aveam mai bun de oferit și să plece ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat….

Atat imi mai ramasese naiv…. Sufletul…. Trupul nu-mi mai era demult templu…. Nici până la vârsta asta nu am învățat să pun lacăt inimii…. N-am știut să-mi ascund sufletul….

Nu m-ai prevenit, mamă, și m-ai lăsat să fiu o ignorantă într-o lume în care iubirea neîmpărtășită este cea mai frecventă formă de suferință …

Nu mi-ai spus, mamă, că nu-i bine să ai încredere în bărbați. Nu m-ai prevenit că sunt schimbători și nici nu mi-am imaginat vreodată că sufletul poate fi respins…. Mi-a sfâșiat inima în mii de bucăți.

A făcut-o țăndări și-apoi mi-a aruncat-o la câini, de parcă nu fusese niciodată….de parcă nu fusese niciodată o inimă întreagă…adevărată…….

Mi s-au umplut ochii de lacrimi când mi-am văzut sufletul sfărâmat în sute și sute de tandari…… Am vrut să plâng, dar n-am făcut-o, mi-am dat seama că sunt mai puternică decât credeam. Am început să adun de pe jos bucățile rămase……

Dar inima e puzzle? Nu mai e întreagă, nu mai bate cu aceeași putere, e bandajată….. ea se scurge….a devenit lichida….si miroase a durere, dar e încă vie. Mă voi folosi de ea în continuare, dar nu o voi mai dărui primului freamat….

Dacă o voi mai face, voi rămâne fără suflet de tânără….. Dar sunt tanara?!?….

De ce nu m-ai prevenit, mamă?!YDU-blueorange


De ce nu te-am intrebat?


Atunci cand as fi putut….


Atunci cand inca mi-ai fi raspuns…..”

________________________

Am o prietena ce scrie minunat!!! Voi ce spuneti? :) Autor Lili Harmanda

________________________

Trecand peste faptul ca rational, barbatii nu au nicio vina ca noi ne daruim sufletele si trupurile de buna voie si nesilite de nimeni, dragostea romantica are rolul ei. Acela de a te darui total. De a te pierde. De a nu mai sti de tine. Chiar si pentru cateva momente. Cu toate riscurile implicate!❤

 

8 comments

  1. iubirea neîmpărtășită este cea mai frecventă formă de suferință … aici ma simt si eu atat de vinovat, de fiecare data imi dau lacrimile, of Doamne de ce nu am inteles atunci? De ce? De ce nu am spus nimic… era asa greu sa suport un refuz? Un ras? Dar anii de chin de dupa, pe care eu i-am provocat. Cat de rau este sa nu ai pe cineva sa iti deschida capul la timp. Iubesti sau doar simpatizezi pe cineva spune omule asta sa stie cel de langa tine. Sa se bucure nu sa sufere ani si ani.
    https://adevaratulcrestinism.wordpress.com/indemn/prietenii-mei/

  2. Articolul postat este o felie consistenta din viata reala. Subiectul in sine este foarte complex, profund, valabil si pentru fete si pentru baieti si genereaza o abordare de mare intindere.
    (Cele mai multe fete dau vina pe mame, iar cand devin ele insele mame fac aceleasi erori)

    • Stiu Mirela ce spui. Dar gandurile in sine, totusi nu cred casunt scrise pentru a aduce acuze mamei, la modul..rece..si in rol de victima. Stii …cu totii avem momentele alea..cand ne-am fi dorit sa stim..cu mult timp de a se intampla ceva..sa stim..ce sa facem..pentru a evita niste suferinte…e momentul ala dulce amarui..

      • Desigur,ai dreptate…
        Daca citesti articolul ca un critic literar, ai o parere; daca il citesti trecandu-l prin filtrul experientei personale, efectul si intelesul este altul, in concordanta cu structura interioara a cititorului.

          • Cand am citit articolul am fost pe rand in rolul fiicei, intorcandu-ma in timp la varsta adolestentei si tineretii, in rolul femeii mature care intelege comportamentul mamei de la acea vreme, dar si in rolul mamei (caci sunt mama unui tanar);pentru fiecare rol starile si concluziile sunt diferite…
            Am adaugat aceste randuri pentru ca, asa cum am scris mai sus, subiectul este ofertant d.p.d.v. al dezbaterii.

Lasă un răspuns

