Scrisoarea unui fiu către tatăl său

Sugestie. De citit. Atat de mamici cat si de tatici!🙂

 

Dragă tata,

 

Îi mulțumesc Universului că mi te-a hărăzit pentru că în acest fel tu ești primul model masculin din viața mea. Mereu vei fi un reper pentru mine, ceea ce e important pentru dezvoltarea mea.

Permite-mi să plâng uneori și nu îmi mai spune că sunt bărbat și că bărbații nu plâng. Acestea sunt două mari neadevăruri. Eu sunt un băiețel, mai am ceva timp..”

 

Continuarea o vei regasi aici: http://cronicileunuipsihoterapeut.ro/2016/09/01/scrisoarea-unui-fiu-catre-tatal-sau/

 

 

Lasă un răspuns

