6 ani de Personalitate Autentica

Cand wordpressul m-a anuntat bucuros, ca azi se implinesc 6 ani de cand tot scriu pe aici, primul meu gand s-a dus catre transformarea mea, din acesti 6 ani.

 

Iar aceasta transformare, am asociat-o cu bujorul.

Vei rade! Ce treaba are bujorul cu faptul ca scriu eu pe blog de 6 ani?! Pai are..si-ti voi explica de ce.

In primul rand pentru mine bujorul are o semnificatie aparte. El, renaste in acele zile de primavara, cand renasc si eu. In al doilea rand, este floarea copilariei mele, despre a carei gingasie, am invatat de la una dintre bunicile mele.

Si in al treilea rand, inteleg cat de mult seman eu cu bujorul.

Ati privit vreodata perfectiunea petalelor de trandafir? Trandafirul e floarea ..divinului s-ar zice  E perfect. Aproape fiecare boboc se dezvolta perfect. Petalele sunt perfecte. Aroma lui e perfecta.

Insa bujorul?!?!? Ati privit bujorul..cu atentie!?peon9

Bujorul pare a fi varianta salbatica a trandafirului.

Varianta..imperfecta a trandafirului. Bobocii de bujor par a semana intre ei, dar floarea adulta de bujor, niciodata nu va semana cu o alta. Petalele..parca sunt batute de vant, zbarlite, in toate directiile, inegale..

Astfel, ca bujorul, simt cumva…ca seamana cu mine. Si eu cu el.

Si ca transformarea mea a inceput..de la un boboc de trandafir. Caci deh..asa m-au vrut parintii si societatea.

Insa, eu am decis ca vreau sa fiu bujor. O floare, cu petale impodobite cu cicatrici.

Dar ce cicatrici frumoase! Ce floare minunata!

Despre asta e vorba in cei 6 ani de personalitate autentica!

Despre devenire!

____________

P.S. In drumul meu am intalnit si alti boboci de trandafir. Si impreuna devenim niste bujori atat de frumosi!

 

 

 

 

 

 

4 comments

Lasă un răspuns

