Vindecat emotional

Se scriu randuri intregi despre VINDECAREA emotionala.
 
Asta pentru ca, o cautam cu totii, mai mult sau mai putin constient. Nimeni nu-si doreste sa fie nefericit. Starea de nefericire, pe termen lung, va duce cu siguranta si la deteriorarea organismului fizic, acest lucru influientand calitatea vietii .
Au fost momente cand eram confuza si nu reuseam sa ma adun pentru a incepe procesul de vindecare. Si mai mult decat atat, cum identifici ca esti in curs de vindecare sau in cel mai minunat caz, ca esti vindecat?
 

Din analiza si experienta personala, am observat ca exista 3 etape in procesul de vindecare:

Imagini pentru VINDECARE
1. ACCEPTAREA (dar nu resemnare)
2. COMPASIUNEA (dar nu mila)
3. RECUNOSTINTA
1. Acceptarea faptului ca sunt lucruri pe care pur si simplu nu le putem schimba. Personalitatea omului, este unul dintre ele.
2.Compasiunea fata de greselile celor din jurul tau. Suntem cu totii oameni, prin urmare fiinte dotate cu capacitate de interpretare si reinterpretare. Si eu gresesc si tu gresesti. Si eu sufar, si tu suferi. Sabotarea fericirii celui de langa mine, nu face decat sa ma aduca mai aproape de o autosabotare ulterioara.
3.Recunostinta pentru fiecare existenta din jurul meu. Fiecare om pe care il am in jurul meu, este un dar. Un dar pentru mine, pentru ca are rolul de a ma invata atat de multe..culmea..tot despre mine. Chiar si cel mai insignifiant, are rolul lui in viata mea. Si eu ..in viata lui.
***
Astfel, cand vei reusi sa te ridici deasupra tabloului personal, cand vei reusi sa privesti cu compasiune pe cel  care..premeditat sau nu ti-a provocat o suferinta, atunci vei sti, ca RANA ta, se vindeca..frumos ..si mai ales sanatos.

6 comments

  1. Iertarea este unul dintre cei mai puternici agenti de vindecare. Doar ca pentru a ierta este nevoie de decizia de a privi la nevoia ta de vindecare, si nu la rana facuta.

    • Dupa vindecare, sau in timpul vindecarii in sine?

      Caci asa, cum bine ai exprimat si tu Mirela, este doar o sintetizare. Sigur ca lucrurile sunt mult mai profunde, insa eu ma feresc in a scrie articole lungi. Oamenii au acces acum la atat de multa informatie, incat articolele lungi..ar putea un filtru de selectie. De aceea prefer sa scriu cat mai scurt si concret. Nu reusesc intotdeauna..dar ma stradui. Si in cazul in care te referi la dupa procesul de vindecare..pai..urmeaza vindecarea altei rani. Si daca s-a terminat cu ranile..atunci ai liber..la toata pacea din lume! Presupun!🙂

Lasă un răspuns

