Citate de (ne)uitat!

24 de gânduri despre „Citate de (ne)uitat!

  1. […] Usca Iulia Radu Iulisa Just words Lavi H Lunabeteluna Masochist Mistocareala Life mug Nice Pe Canal Personalitate autentica Precup Vasile Probiu Pulsatia gandului Ratzone SebiBu Tabloul Vietii Razvan Deceneu Roxana Holban […]

      1. daaaaaaaaaaaa!si ce l-am simtit pe pielea mea in diverse cazuri! Si de cand am citit asta si mai ales de cat am mai trecut prin niste experiente ce mi au dat de gandit, mi-a,m zis ca vreau sa gandesc doar in stil mare..de aceea nu voi dori un trabant ci o toyota!~:))

  2. Sunt foarte frumoase citatele!:> Hey sa nu uiti ca data viitoare cand ai timp sa pui citate mai multe 🙂 Al lui Dalai Lama mi s-a parut interesant , foarte interesant ..! O zi frumoasa sa ai 🙂

    1. Stefania si Roberts: foarte, foarte adevarat. cine a trait asta pe pielea lui stie cu siguranta ce inseamna libertatea. Spre exemplu poporul roman isi doreste libertate, dar e asa bine si caldut aici unde se afla incat e tare greu sa faca vreun pas sa schimbe ceva cu adevarat..si tot el poporul roman, asteapta ca altii sa faca ceva…dar uita ca de fapt schimbarea si libertatea vin in primul rand de la fiecare in parte…Asta asa, ca exemplu.

Lasă un răspuns

