Despre toleranta, etichete, biserica si alte rugaciuni

„Oamenii isi fac o percetie despre o persoana bazandu-se pe o anumita fata a acesteia si raman cu ea.
Dar daca ai o personalitate mai complexa poti trai mai multe feluri de a fi, poti chiar oscila intre extreme, poti avea momente cand esti vesel, optimist, extrovertit sau poti trece prin crize care te darama, te inchid in tine, te fac distant si trist.
Poti avea puncte sensibile, slabiciuni prin care eziti, te temi, esti lovit si infrant, poti avea calitati si puncte forte in care esti plin de curaj, de incredere, luptator, triumfator.
Rareori ne percepem obiectiv unii pe altii, rareori ne ascultam si ne privim adanc, in primul rand pe noi insine.
Cautam in ceilalti ceea ce ne place si ne vine greu sa ii acceptam cu totul atunci cand ii descoperim mai profund iar viata devine un joc dureros de-a v-ati-ascunselea: eu am sa-mi acopar ochii iar tu ai sa-ti ascunzi defectele.
Pacat, suntem atat de profunzi si frumosi intregi. Intregi, atunci cand calitatile si defectele capata un sens frumos impreuna, cand nu mai trebuie sa ne reprosam nimic pentru ca suntem exact asa cum trebuie sa fim.

Cu totii avem daruri frumoase de daruit, dar daca nu am avea si nevoi pentru a primii, ce rost, ce valoare ar mai avea toate darurile noastre?” Cadouridedragoste.ro
____________________________25-Black-and-White-Photography-15
Ce frumos spus!
Fiecare mama ar trebui sa- si invete puiul despre valori reale, păreri obiective si mai ales dragostea de sine.
Am trai cu totii într-o lume mult mai blândă, toleranta…si mai ales, într-una in care Dumnezeu există.
Si asta nu doar in biserici si rugăciuni. Ci chiar, acolo. In inima noastră.

 

Autor: PersonalitateAutentica

În ziua în care m-am iubit cu adevărat, am realizat că neliniştea şi suferinţa mea emoţională, nu erau nimic altceva decât semnalul că merg împotriva convingerilor mele. Astăzi, ştiu că aceasta se numeşte … Autenticitate

2 gânduri despre „Despre toleranta, etichete, biserica si alte rugaciuni”

  1. eu cred, adica nu doar cred, sunt convins ca Dumenzeu exista… chiar daca eu nu imi doresc sa am de-a face cu el…
    sigur ca… am invatat sa accept defecte, cum zici tu, langa calitati… desi, am o strangere de inima, ca… ce consider eu calitate, tu poate conideri defect… si invers…
    deci… accept… sunt tolerant…

    1. Binenteles Ovi.

      Nu am nicio indoiala ca Dzeu exista.

      Nu am nicio indoiala ca ceea ce eu consider frumos tu sau altul ar putea sa nu considere..asa frumos..

      Suntem unici , diferiti si totusi atat de ”la fel”. ..

Lasă un comentariu