Sfaturile unui tata pentru fetita lui, femeia de maine.

“Draga mea,

De curând, mama ta şi cu mine căutam un răspuns pe Google. Nu am apucat bine să introducem termenii căutării că Google ne-a prezentat o listă cu cele mai populare căutări din lume. Cocoţată în vârful listei era căutarea ‚cum să-l faci să rămână interesat de tine’.

Am fost uimit. Am căutat zeci de alte articole despre cum să fii sexy, când să-i aduci o bere sau un sandwich, cum să-l faci să se simtă inteligent şi superior, şi m-am enervat la culme. Micuţa mea, nu este, n-a fost şi nu va fi niciodată treaba ta să-l faci să rămână interesat de tine.11403_401268543301088_617958943_n

Singura responsabilitate a ta este să realizezi, adânc în sufletul tău, în acel loc de neclintit care nu poate fi zdruncinat de respingeri, pierderi sau ego, că eşti o persoană interesantă (dacă vei reuşi să-ţi aminteşti că toţi ceilalţi oameni sunt de asemenea interesanţi, marea bătălie a vieţii tale va fi aproape câştigată. Îţi voi vorbi totuşi despre asta într-o altă scrisoare).

Dacă vei reţine asta, vei fi atrăgătoare în cel mai important mod: vei atrage un băiat care îşi va investi tot interesul în tine.

Micuţa mea, vreau să-ţi vorbesc despre băiatul pe care nu trebuie să-l păstrezi interesat de tine, pentru că ştie că eşti o persoană interesantă:

Nu-mi pasă că îşi aşează coatele pe masă atâta timp cât îşi aţinteşte privirea pe felul în care nasul tău se încreţeşte atunci când zâmbeşti şi apoi nu se mai poate opri din uitat.

fotografie dragosteNu-mi pasă dacă nu ştie să joace golf cu mine, atâta timp cât se poate juca cu copiii voştri şi se va minuna de cât de mult îţi seamănă. Nu-mi pasă dacă nu este interesat de bani, atâta timp cât te iubeşte. Nu-mi pasă dacă este puternic, atâta timp cât îţi oferă spaţiul necesar pentru a-ţi afirma forţa care se găseşte în inima ta.

Nu-mi pasă cum votează, atâta timp cât se trezeşte în fiecare dimineaţă şi te alege pe tine pentru a te onora şi preţui în inima sa. Nu-mi pasă care este culoarea pielii lui, atâta timp cât pictează pânza vieţii voastre cu răbdare, sacrificiu şi tandreţe. Nu-mi pasă dacă are o religie sau alta sau dacă este ateu, atâta timp cât realizează că fiecare moment al vieţii petrecut cu tine este sacru.

Dacă vei întâlni un astfel de bărbat şi nu veţi avea nimic altceva în comun, vă va uni un singur lucru: persoana ta. Pentru că, la urma urmelor,

Singurul lucru pe care trebuie să-l faci pentru a-l face să rămână interesat de tine este să fii tu însăţi.

Bărbatul care nu-şi va pierde niciodată interesul pentru tine,

Tata”.

Sursa: http://frecventa-sufletului.ro/2013/11/29/scrisoarea-emotionanta-pe-care-tatal-unei-fetite-i-a-scris-o-despre-viitorul-ei-sot/

Autor: PersonalitateAutentica

În ziua în care m-am iubit cu adevărat, am realizat că neliniştea şi suferinţa mea emoţională, nu erau nimic altceva decât semnalul că merg împotriva convingerilor mele. Astăzi, ştiu că aceasta se numeşte … Autenticitate

77 de gânduri despre „Sfaturile unui tata pentru fetita lui, femeia de maine.”

  1. Calculatorul, imi face fite, asa ca voi raspunde aci.
    Poate intuitiv?
    Oricum, pot sa-ti spun, ca am nevoie de controlul obligativitatii: un termen, promisiunea data cuiva, un angajament,dar nu fata de sine,o restrictie.
    Prilej prin care nu ma deosebesc prin nimic, de bicisnicie.
    Poate conversatia cu tine, va constitui motivatia necesara?
    Sa ma jenez, gandindu-ma ca un/o necunoscut/a autentici, sunt cu ochii pe mine!
    Toate cele bune!
    Onu

      1. PA, Sincer, cred ca nici eu, nu mai stiu ce vreau. Poate imi doresc sincer, acea seninatate a celor fericuti, Poate!
        Multumesc, pentru raspuns, desi, prea lent, cand nu-i inteleg motivele, oricat de justificate ar parea ele .
        Imi place, ca mi-ai spus draga Onu, fie si chiar circumstantial, ! 😛
        Onu

          1. Mi-am inchipuit, ca trebuie sa fii destul de acupat/a, altfel, n-ai ignora, comentarii de esenta,poate chiar de consultatie.Oricum, finalul comentariului tau, ma face sa nma gandesc la Richelieu, si un pic laTalleyrand, poate Fouche! 🙂
            Nu te superi, ca te gandesc in asemenea sfere!
            Onu

            1. 🙂 de esenta! buna asta !! nu le ignor, nu!nu! 🙂
              de ce sa ma supar?!
              chiar ma simt onorata. bineneteles , circumstantial :P. Au fost oameni politici ce au ramas in istorie. Pozitivi sau negativi, fiecare decide ce si cum. Depinde. Ideea ca ..ca au facut ca istoria sa scrie despre ei. 🙂 😀

              1. Ce replica poti avea.
                Ce tact,, poti avea!
                Sincer as vrea sa vad undele de satisfactie, jucand pe fata ta!
                Ma refeream la tactul lor, spiritual,nu doar istoric, ci si intrat in literatura. 🙂
                Onu

              2. Ma faci sa zambesc..”unde de satisfactie”..chiar ca erau unde :))
                Tact? Da, ma caracterizeaza. Uneori si circumstantial. (incepe sa mi placa cuvantul.descrie f bine viata).
                Replici, da si astea sunt la mine. M-a binenecuvantat Universul. Mi-ar fi placut sa mi dea totusi ceva mai multa minte!
                Spititual? hm..da .Aici e interpretabil. TRebuie sa mai studiez! 🙂

              3. Iar eu, sa mai reflectez.Raspunsuri tardive, suspicioase, parca solicitand un sablon in exprimare. Imi place joaca la limita riscului. Nu ma plafonez in stereotipii. Este libertate conferita de virtual. Un bal mascat al conversatiei. Dulceata presupunerii are un gust aparte!:)
                O saptamana dupa dorinta!
                Onu

              4. Personalitatea mea, tinde , de asemenea spre analize.
                Insa viata m-a invatat ca prea multa analiza strica. Deoarece se efectueaza prin fereastra proprie, care nu intotdeauna (sau chiar f. rar) coincide cu a celuilalt. Asa ca am invatat sa nu mai fac presupuneri. Sunt de multe ori…dureroase.
                Este intr-adevar o anumita libertate. Pe care o acorzi, sau nu. Depinde, daca vrei. Internetul iti da puterea asta, mai mult decat orice altceva.
                Un bal mascat al conversatiei. Desi suna frumos si-mi place, nu fac bal mascat. Scopul blogului meu, este tocmai acela de a lasa mastile deoparte. Macar pe perioada limitata..
                O saptamana cum iti doresti, si tie!
                Ionela 🙂

              5. Ionela,
                Ce frumos se face afara!
                Ai mult adevar, in spusele tale, de aceea, Ionel, rasfatatul mamei, te saluta cu mult drag!:P
                Hai, sa fie pentru amandoi, o saptamana de vis!
                De acord?
                Onu

              6. 🙂 La tine e frumos afara?
                La mine, pot spera ca doar in suflet. Ca afara…e tare trist..mohorat si cenusiu..:(
                Cateodata ma intreb ce este adevarul.Si daca acesta exista. Insa..eu stiu? E ceea ce simt, deci o fi existant…macar o parte.
                O saptamana de vis!!!As vrea sa stii!! 🙂

              7. Intamplator, este frumos, dar mesajul tau, m-a facut sa observ.
                Nu te laud, dar a fost ca un balsam.
                De ce?
                Este probabil marea taina a viului.Si, sa stii…, as vrea intr-adevar sa stiu! 🙂
                Simt ca este imperios necesar, sa aflu!
                Onu

              8. Conversatia cu tine, ma face sa devin subiectiv, dar voi incerca:mai intai, am fost crucea de barbat, intre cele trei surori; apoi, existenta mea, la inceputuri, a fost incerta. Ca sa realizezi afirmatia, citeste te rog postul,”Mama m-a cumparat”, Apoi, imagineaza-ti un baietel timid. Iar peste toate, ambientul Universului feminin, in care am trait si m-am format.Din acest amalgam de factori, construieste tu un arhetip. La final, dupa disparitia mamei, am gasit o scrisoare adresata mie, dar neexpediata, in care-mi marturisea,cu sentimentul vinovatiei, ca am fost cel mai iubit copil al sau!
                Poti trage o concluzie? Momentan, vorbind despre dansa, ochii , imi plutesc in lacrimi.
                Te imbratisez, ca mi-ai provocat acest neasteptat Remember!
                Iar daca timpul dramuit pe care-l ai, iti permite, citeste te rog, postul:
                „9mai, ziua victoriei triste!”
                Onu

              9. Exista niste limite e drept. E posibil ca eu sa le ridic de multe ori. NU e tocmia inteligent,din mai multe perspective. Dar asta e avantajul online-ului. Sau unul din ele. Imi permite sa fiu mai aproape de mine insami. Si implicit de ceilalti. acum ma retrag, dar tinem legatura! :*

              10. 🙂 sub nico forma.
                nimic nu ma incanta mai mult, cand lasam mastile jos si spunem ceea ce simtim, nu mi as fi dorit sub nicio forma sa spui altceva decat ceea ce simti. 🙂
                si nu m am simtit deloc ..aiurea. 🙂
                nu situ la ce te referi ! nu ti mai fa griji! 🙂

              11. ohh!! ce minunata emotie! libertate absoluta !! m a dus cu gandul la o zi de vara senina , pe un varf de munte, de unde poti privi minunatia de coroane verzi, un cer albastru si doua brate intinse spre a cuprinde minunatul univers !!!
                ce libertate absoluta! ce emotie!!!
                si ce priveliste minunata pot vedea ochii mei in acest moment!!
                ochii mintii, e drept.dar ei vad.probabil si mai bine, decat cei fizici. 🙂
                astfel ca si eu iti multumesc. aveam nevoie! 🙂

              12. Suntem,intr-adevar, fiintele universului.
                Cuvintele tale. pline de caldura sufleteasca, ma implinesc de energia vietii, ma inalta pe culmile frumoase ale visului Ma simt copilul zburand pe covorul de stele niculitene.
                Ce clipe de Nirvana, imi oferi!
                Ma indatorezi , stiii?
                Ma iarta, te rog!
                Am intarziat sa raspund mesajului tau sublim, pentru ca am atipit la televizor!
                Onu

              13. 🙂 esti amuzant si simpatic.
                in final inspirate sau nu, accentele sunt ale tale si te indentifici cu ele.
                dar pentru ca sunt ale tale, imbratiseaza -le si accepta-le. si ceilalti o vor face, imediat ce vor observa ca tu ai facut-o/ 🙂

              14. Esti tare buna, ca ma ajuti, sa-mi revin din sincopele gafelor entuziasmului.Mi-as dori sa imbratisez un univers de 1.60. Oare voi avea aceasta sansa? Chiar daca ar fi singurul gand, a carui putere se spune ca este deseori invincibila?Imi esti tare draga, vorbareato!
                Onu

              15. Ei, esti tu dragut. Altul mi ar fi trantit-o: ~eu nu am nevoie de ajutor si indicatii~. apreciez. :))
                un univers de 1.60. bine spus.ihi. stii ca in sectiunea MENIU la mine pe blog, chiar am o categorie numita UNIVERSUL MEU ?
                Viata e extrem de interesanta. Iar eu am imbratisat bloggeri pe care nu credeam ca i voi imbratisa vreodata. Asa ca..timpul ne va spune.
                Si mie imi esti drag. Sunt f rare cred momentele cand doua universuri, cel feminin (al meu) si masculin (al tau) se interesecteaza in energii. :*

              16. :))..sunt atat de comuna. as zice.dar e drept ca vreau sa fac si sa las in urma mea altceva. nu stiu daca opere de arta.dar macar un om care se iubeste pe sine si va invata pe cati mai multi sa o faca (sa se iubeasca pe sine). dar in mod autentic si spiritual. o sa reusesc?! habar nu am . vedem pe parcurs. 🙂

              17. :)..este coplesitor nu i asa?!
                pe mine ma incanta, caci Universul stie exact ce oameni sa mi trimita.si unde sa ma trimita.
                se pare ca desi suntem mici, avem o energie destul de puternica…
                teama!? relax. this is real life. adevarat, cunoscuta doar de unii, pentru ca doar unii isi doresc..cu adevarat sa o traiasca. sau nu, gresesc. doar unii fac ceva mai mult pentru a o trai. 🙂

              18. Sunt nerabdator, sa fi cunoscut framantarile mamei mele.
                Poate ale oricarei mame, cand este vorba de odrasla sa.
                Si, prin asta, cred ca putem spune simplu:
                „mama este mama!”
                Onu

              19. fie chiar si pentru farmecul clipei…:) esti un romantic incurabil.
                cum altfel poate fi pentru un descendent al dascalilor?!
                am aici un post, care vorbeste mai mult despre fenomenul proiectiei..cu mai putin romantism. este un fenomen foarte interesant din psihologie. eu recunosc ca de cand am citit despre si am si inteles, viata mea este mult mai usoara. .:)la fel iti doresc si tie!

              20. Ti-as fi perpetuu recunoscator,sa-mi recomanzi postul, sa-mi insusesc valorile sale.
                Ca si experienta ta pentru degrevarea de povara emotionala a vietii/existentei
                Stii, fata de ce as dori sa-ti mai spun, simt ca nu ma mai ajuta vocabularul.
                Cu drag,
                Onu

              21. Inteleg acum, de ce erai confundata cu un potential consilier psihologic.
                La perlele pe care le scoti, orice suflet in degringolada, si-ar reveni, alintat astfel!
                Sau si-ar dori o astfel de existenta!
                Onu

              22. Perle! :)) .Mi se spune des.
                Mai Onu, trebuie sa mi cumpar un dictionar cu tine. Sau trb sa mi pun DEx ul la favorite!
                Dar iti multumesc. uite asa invat cuvinte noi!
                Eu stiu daca si ar dori? Sunt rea, sa stii.mârîi și latru mult! :))

  2. Plin de adevăr!
    Să reuşeşti să fii tu însuţi!
    Este suprema virtute!
    Chintesenţa uneia din cele 9 Fericiri, care se referă la „cei săraci cu duhul”(„fericiţi cei săraci cu duhul!”)
    Felicitări!
    Onu

          1. Stii, ceva, uite, nici nu te cunosc, si am inceput sa ma confesez, cat timp vointa este de gelatina,totul este inutil. E drept, in momentul acesta sunt si indispus, dar inclin sa cred ca marele dar concret al divinitatii este vointa!Poate unde sunt eu carential, la capitol!
            Onu
            Onu

            1. Probabil ca ai simtit cumva, la nivel nonverbal sau chiar spiritual, ca e in regula dac ao faci. Si aici iti confirm. :).
              In ceea ce priveste VOINTA,da.cred ca poate fi un dar incomensurabil. Dar pentru a-si face simtita prezenta, cred ca e nevoie de motivatie. Unde motivatie e…si vointa…e..!!! 🙂

  3. hmmm
    interesant..
    foarte interesant…
    si totusi… de ce nu vorbeste nimic despre iubire????
    naivul din mine tot mai crede ca, singurul liant intre doua persoane este si ramane iubirea…

    1. pai eu cred ca vorbeste peste tot despre iubire..:
      ”Nu-mi pasă dacă nu ştie să joace golf cu mine, atâta timp cât se poate juca cu copiii voştri şi se va minuna de cât de mult îţi seamănă”

      sau

      ”Nu-mi pasă dacă are o religie sau alta sau dacă este ateu, atâta timp cât realizează că fiecare moment al vieţii petrecut cu tine este sacru.”

      Iubirea are posibilitati infinite de exprimare , eu am simtit-o in fiecare cuvant…in fiecare virgula,,

Lasă un comentariu