Fragment din „Diavolul Pacalit.Secretul libertatii”

„Napoleon Hill : Descrieti imbunatatirile necesare in ordinea in care va vin in minte.

Diavolul: Ma obligati sa ma tradez de unul singur, dar ascultati.

Inceputul oricarei activitati omenesti consta in idei.Antrenati-i pe elevi sa recunoasca ideiile cu aplicabilitate practica, ce le pot aduce beneficii in obtinerea a ceea ce isi doresc de la viata.

Invatati-i pe elevi sa-si organizeze si sa-si foloseasca timpul si, mai presus de toate, impartasindu-le adevarul timpului ca fiind cel mai de pret si cel mai ieftin bun aflat la indemana fiintelor umane.

Invatati-i pe elevi care sunt motivele fundamentale din cauza carora se lasa influientati oamenii si arati-le cum sa foloseasca aceste motive pentru a-si satisface necesitatile si a obtine tot ce-si doresc de la viata.

Invatati-i pe copii ce si cat sa manance, mentionand desigur si relatia dintre alimentatia adecvata si o sanatate durabila.

Invatati-i pe copii care este adevarata natura si functie a emotiei sexuale si mai mult decat atat, invatai-i ca aceasta poate fi transmutata intr-o forta puternica susceptibila de a-i ridica pe cele mai inalte culmi ale realizarii.

Invatati-i pe copii sa fie determinati in tot ceea ce fac, incepand cu alegerea unui tel major in viata, unul bine definit.

Invatati-i pe copii care sunt natura si posibilitatile binelui si raului in principiul obisnuintei, utilizand drept exemplu care sa ilustreze acest subiect experientele cotidiene ale copiilor si adultilor.

Invatati-i pe copii felul in care se fixeaza  obiceiurile datorita legii ritmului hipnotic si faceti-i sa-si cultive inca din clasele primare, obiceiuri ce ii vor conduce catre o gandire independenta!

Invatati-i pe copii care e diferenta dintre o infrangere temporara si esec si aratati-le cum sa caute germenele avantajului corespunzator ce vine cu fiecare esec.

Invatati-i pe copii sa-si exprime propriile ganduri fara frica si sa accepte sau sa respinga, dupa cum vor, ideiile celorlalti, pastrand intotdeauna pentru ei insisi privilegiul de a se baza pe propria judecata.

Invatati-i pe copii sa ia decizii prompte si, daca e neaparata nevoie, se le schimbe greu si cu mare prudenta si niciodata fara un motiv determinat.

Invatati-i pe copii ca propriul creier este un instrument prin intermediul caruia primesc, din marele depozit al naturii, energie specializata in ganduri determinate; creierul nu gandeste prin sine, ci este un instrument pentru interpretarea stimulilor ce cauzeaza gandirea.

Invatati-i pe copii care e valoarea armoniei din propriile minti, precum si faptul ca aceasta poate fi obtinuta doar prin autocontrol.

Invatati-i pe copii in ce constau natura si valoarea autocontrolului.

Invatati-i pe copii despre existenta unei legi a recompensei inzecite ce poate si trebuie pusa in functiune, cu titlul de obisnuinta, aducand mereu servicii mai numeroase si superioare calitativ fata de ceea ce se asteapta.

Invatati-i pe copii care e adevarata natura a regulii de aur si, mai presus de aceasta, aratati-le ca, prin functionarea acestui principiu, tot ceea ce fac pentru semenii lor o fac, de asemenea si pentru ei insisi.

Invatati-i pe copii sa nu-si formeze opinii, daca nu le pot sprijini pe fapte reale ori pe credinte ce au aceeasi relevanta ca si faptele.

Invatati-i pe copii ca tigarile, alcoolul, narcoticele si abuzul de sex le distruge puterea vointei si le formeaza obiceiul de a rataci. Nu le interziceti aceste rele-doar explicati-le ce e cu ele.

Invatati-i pe copii cat de periculos este sa creada un anumit lucru din simplu motiv ca parintii lor, profesorii sau oricare alta persoana le spune acel lucru.

Invatati-i pe copii sa infrunte faptele, indiferent daca sunt placute sau neplacute, fara sa recurga la subterfugii sau sa caute alibiuri.

Invatati-i pe copii si incurajati-i sa -si foloseasca al saselea simt, prin care in mintile lor apar idei provenite  din surse necunoscute si sa examineze cu atentie orice astfel de idee.

Invatati-i pe copii in ce consta intregul impact al legii compensatiei, asa cum a fost ea interpretata de Emerson si aratati-le cum functioneaza aceasta lege pana si in cele mai neinsemnate situatii cotidiene ale vietii.

Invatati-i pe copii ca determinarea obiectivlor bazate la randul lor, pe planuri bine determinate si aplicate cu perseverenta este cea mai eficace forma de rugaciune aflata la indemana fiintelor umane!solut

Invatati-i pe copii ca nu exista nicio problema care sa nu aiba solutie adecvata si ca solutia respectiva este adesea de gasit in circumstante le care au creat problema.

Invatati-i pe copii ca singurele lor limitari reale sunt cele pe care si le impun ei insisi, sau altii, cu permisiunea lor.

Invatati-i pe copii ca oamenii pot realiza orice lucru in care cred.

Invatati-i pe copii ca toate scolile si toate manualele sunt mijloace elementare ce pot fi de folos in dezvoltarea mintii lor, insa ca unica scoala de reala valoare este marea scoala a vietii, in care oricine are privilegiul de a invata din experienta.

Invatati-i pe copii sa fie tot timpul onesti cu ei insisi si de vreme ce nu pot multumi pe toata lumea, sa faca tot ceea ce pot pentru a se multumi pe ei insisi.”

________________________________________________

Iata de ce dragii mei, iubesc aceasta carte pur si simplu.

Este aur in biblioteca noastra. Pentru noi dar  si pentru cei pe care ii iubim atat de mult.

Vreau sa va amintesc ca mai sunt doar 2 zile pana la incheierea CONCURSULUI de aici, in care ofer castigatorului un exemplar din aceasTa carte doar prin SCRIEREA UNUI ARTICOL in care sa-ti expui  viziunea. Pentru a putea fi validat concursul, este nevoie macar de 10 articole.

In acelasi timp, iti reamintesc ca inca mai poti fi votat aici.

Inca odata , succes!

Autor: PersonalitateAutentica

În ziua în care m-am iubit cu adevărat, am realizat că neliniştea şi suferinţa mea emoţională, nu erau nimic altceva decât semnalul că merg împotriva convingerilor mele. Astăzi, ştiu că aceasta se numeşte … Autenticitate

Lasă un comentariu