Am inteles

Am avut nevoie de ceva experienta de viata, ca sa inteleg ca fericirea, nu a fost niciodata despre A AVEA, ci doar despre A FI.
Am inteles ca un om poate muta muntii din loc, insa unul intelept ii lasa acolo, cautand alte solutii de a-i depasi.i-understand
Am inteles ca prietenii vin si pleaca, fiecare in functie de nevoile vietii sale, in acel moment.
Am inteles sa nu-mi condamn prietenii pentru ca au ales sa plece, pentru ca si eu aleg sa plec din viata altora.
Am inteles ca eu insami , pot gresi fata de un prieten, asa cum si el cu siguranta im va gresi mie.
Am inteles ca a ma iubi pe mine insami nu este un pacat. Ci este cea mai sfanta datorie pe care o am fata de mine insami.
Am inteles ca mai inca …atat  de  multe,de inteles…
PersonalitateAutentica.

Autor: PersonalitateAutentica

În ziua în care m-am iubit cu adevărat, am realizat că neliniştea şi suferinţa mea emoţională, nu erau nimic altceva decât semnalul că merg împotriva convingerilor mele. Astăzi, ştiu că aceasta se numeşte … Autenticitate

4 gânduri despre „Am inteles”

  1. Scurt si profund articolul.
    Ceea ce ma bucura este ca dupa ce „am inteles” toate cele de mai sus – si sunt aspecte esentiale- urmeaza „next level”.Aceasta este esenta si frumusetea dezvoltarii personale.

    1. Binenteles…
      Intotdeauna exista ceva in plus d invatat, de experimentat.
      Calinescu spune despre faptul ca ,cu cat stii mai multe cu atat iti dai seama ca stii foarte putin.
      Eu nu sunt Calinescu si nu stiu nici macar multe, dar da..imi dau seama cate de putine stiu…

  2. Neata!

    Frumoase cuvinte; eu nu stiu ce-am inteles pana acum. Stiu doar ca am invatat sa am mai multa rabdare si sa accept. Pe mine, lumea din jurul meu, natura. Si am mai invatat sa ma bucur macar de cate o bucatica din toate cele care mi se intampla.

    1. Sunt cuvinte autentice. Probabil ca de aceea se si simte frumusetea lor. Sunt de acolo, din suflet.
      Este esential ceea ce tu ai invatat si inveti. Rabdarea, toleranta..sunt calitati atat de importante in relatia cu tine si cu cei din jur..

Lasă un comentariu